روفرشی, روفرشی طرح فرش

فروش روفرشی دور کشدار طرح فرش

با ورود روفرشی چهار متری رنگ روشن به بازار فروش، همچنین بالا رفتن قیمت این محصول، استفاده از روفرشی برای جلوگیری از کثیف شدن فرش‌ و‌ محافظت از آن، امری ضروری به نظر می رسد. روفرشی دور کشدار طرحی جدید از روفرشی های ارائه شده به بازار فروش است که با طراحی های خاص و زیبایی چشمگیر توانسته است بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص دهد. فروش روفرشی دور کشدار طرح فرش توسط نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، امکان خرید آسان و ارزان قیمت این نوع روفرشی را برای خریداران عمده فراهم نموده است.

فروش روفرشی دور کشدار طرح فرش

خصوصیات قابل توجه روفرشی دور کشدار طرح فرش

خصوصیات قابل توجه روفرشی دور کشدار طرح فرش شاید‌ مقایسه روفرشی دور کشدار ایرانی ساده با نوع دور کشدار آن مقایسه جالبی نباشد، اما با کمی دقت می توان متوجه شد که روفرشی های دورکشدار معایب روفرشی های ساده را برطرف نموده اند. دلیل استقبال زیاد از این نوع روفرشی ها این است که دورتا دور روفرشی کش دوزی شده و به راحتی می توان آن را با فرش مورد نظر فیکس کرد.

همچنین برای ثبات بیشتر روفرشی و جلوگیری از جمع شدن آن، قسمت وسط روفرشی نیز به کمک کش های نصب شده در دو طرف آن کاملا فیکس شده و‌ تقریبا روفرشی روی فرش ثابت می ماند.

از ویژگی های مهم روفرشی دور کشدار می توان به بافت متراکم این نوع روفرشی ها اشاره کرد.طرح هایی که برای بافت این روفرشی ها مورد استفاده قرار گرفته است، کاملا شبیه فرش بوده و دنیایی از نقش و نگارهای مختلف را می توان در این نمونه فرش ها پیدا کرد. نخی که برای بافت این روفرشی ها مورد استفاده قرار می گیرد، حالت مخملی و ابریشمی به این روفرشی داده است. در حالی که روفرشی های قدیمی قدری زمخت و زبر هستند.

روفرشی دور کشدار طرح فرش با تراکم بالا

روفرشی دور کشدار طرح فرش با تراکم بالا در مبحث خرید فرش، یکی از فاکتورهای مهم برای اثبات کیفیت آن، موضوع تراکم بالا در فرش می باشد. تراکم به تعداد گره های بافته شده در یک متر مربع گفته می شود. هر چقدر تعداد گره ها بیشتر باشد، فرش از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. در مورد روفرشی دور کشدار نیر این امر صدق می کند. در تهیه این محصول از بهترین و مرغوب ترین نخ ها استفاده شده است. تراکم بالای این روفرشی سبب شده است که از استحکام و انسجام بالاتری برخوردار باشد.

روفرشی هایی که با تراکم پایین بافته می شوند، پس از چند بار شستشو حالت شلی و وارفتگی پیدا می کنند و شکل اولیه خود را از دست می دهند. روفرشی دور کشدار با شستشوی مکرر، رنگ و کیفیت خود را حفظ می کند. تراکم بالای این محصول سبب شده است که در بافت روفرشی طرح فرش از نقش های ریز مانند نقش فرش استفاده شود. همین امر سبب شباهت این روفرشی با فرش شده است.

طبیعی است که تراکم بالا سبب ضخامت مناسب این محصول نیز شده است. همین امر استفاده از آن را به عنوان یک زیرانداز نرم و راحت در مکان های مختلف بلا مانع ساخته است.

خرید مستقیم روفرشی دور کشدار طرح فرش

خرید مستقیم روفرشی دور کشدار طرح فرش تولید کنندگان روفرشی دور کشدار برای تثبیت قیمت این محصول در بازار فروش و کوتاه کردن دست واسطه ها از این بازار، اقدام به عرضه مستقیم روفرشی از طریق نمایندگی های فروش خود می کنند.

این نمایندگی ها روفرشی طرح فرش جدید را در طرح ها و مدل های مختلف در معرض فروش قرار می دهند. قیمت ارائه شده این مراکز برای خرید روفرشی طرح فرش، به نرخ تولیدی کارخانه است.

خریداران عمده با خرید از این نمایندگی ها می توانند روفرشی طرح فرش را ارزان تر از سایر بازارهای فروش خریداری کند. طبیعی است که خریداران عمده از این تجارت به سود مورد نظر خواهند رسید.

خرید آنلاین این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز میسر گردیده است. با سفارش خرید آنلاین این روفرشی زیبا می توانید خریدی آسان، مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید