روفرشی, روفرشی شش متری

فروش مستقیم روفرشی شش متری

روفرشی نانو، یکی از انواع روفرشی های تولیدی است که با توجه به ابعاد آن و وزن سبک، یکی از پر فروش ترین انواع این محصولات است.

این با توجه به نوع نخ به کار رفته در آن، نامگذاری می شود، مانند روفرشی ابریشمی، شانل و …

فروش مستقیم روفرشی شش متری توسط کارخانه تولید کننده انجام می شود. فروشگاه های فرش، کالای خواب، پارچه فروشی ها و … از خریداران عمده این محصولات هستند که به صورت مستقیم خرید خود را انجام می دهند.

فروش مستقیم روفرشی شش متری

بررسی انواع روفرشی ابریشمی

بررسی انواع روفرشی ابریشمیروفرشی صبا یزد برای حفاظت از فرش ها در برابر، انواع آلودگی ها تولید شده اند. مطمئنا در خانه هایی که دارای فرزندان کوچک هستند، روفرشی جزو لوازم اصلی زندگی است. شستشوی این محصولات به دلیل وزن سبک شان، بسیار راحت تر و کم هزینه تر از شستشوی فرش هاست.

کارخانجات نساجی تولید کننده انواع روفرشی هستند که با توجه به سلیقه بازار، اقدام به طراحی و تولید محصولات جدید می کنند.

در تولید روفرشی ها از انواع نخ های پنبه، پلی استر، ابریشم و … استفاده می شود. با استفاده از این نخ ها، نقشه  و طرح های زیبا و دستگاه های مدرن، روفرشی های ۳،۶، ۹ و ۱۲ متری بافته می شود.

روفرشی های ابریشمی و مخمل ابریشمی به دلیل ظرافت بافت و رنگ های بسیار زیبا، یکی از پر طرفدار ترین مدل های رو فرشی است. این رو فرشی هو دارای قیمت های بالاتری هستند.

ابعاد روفرشی ابریشمی مانند سایر روفرشی ها بوده، اما دارای وزن سبک تری می باشد. این روفرشی به دلیل ظرافت و نازکی نخ و مدل بافت، به نسبت سایر روفرشی، نازک تر بوده و روی فرش سر خورده و جمع می شود.

این روفرشی ها دارای طرح و نقشه های زیبا مانند فرش هستند که تنوع بالای ان در ابعاد، طرح و رنگ بندی توانسته سلیقه تمام مصرف کنندگان را پوشش دهد.

روفرشی های ابریشمی در مدل های سنتی، گل دار، فانتزی، مدرن و … بافته می شوند.

متناسب با اندازه فرش، باید از روفرشی ابریشمی مناسب برای پوشش ان استفاده کرد. همچنین در انتخاب روفرشی باید به چیدمان، دکوراسیون و رنگ بندی محیط نیز توجه داشت.

روفرشی مدرن ابریشمی، با داشتن طرح و نقشه های جرید، فانتزی و شیک به خوبی با خانه های امروزی هماهنگ می شود.

راهنمای خرید انواع روفرشی شش متری

راهنمای خرید انواع روفرشی شش متری اکثر روفرشی ها برای حفاظت فرش استفاده می شوند. به خصوص فرش هایی که دارای رنگ و زمینه روشن هستند، به مراقبت بیشتری نیاز دارند. متناسب با اندازه فرش، باید رو فرشی انتخاب شود.

روفرشی های شش متری با توجه به اندازه کوچک و جمع و جورشان، برای استفاده در محیط های بیرون از منزل هم بسیار مناسب اند. این روفرشی، سبک بوده و قابل شستشو در ماشین های لباسشویی هم می باشد.

برای خرید روفرشی شش متری می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر، انواع مختلف ان را مشاهده کنید و پس از مقایسه کیفیت و قیمت ، طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید