روفرشی

شرکت فروش روفرشی رنگ طوسی

روفرشی صبا نساج یزد پارچه هایی هستند نسبتا ضخیم، که برای محافظت از فرش در برابر ساییده شدن، لکه دار شدن و پوشش عیب های فرش از آن ها استفاده می کنند و روی فرش ها پهن می کنند. روفرشی ها در رنگ ها، طرح ها و سایزهای متفاوت هستند که روفرشی رنگ طوسی از لحاظ زیبایی جلوه بیشتری دارد. برای خرید این محصول میتوانید به شرکت های فروش روفرشی مراجعه، و خرید خود را انجام دهید.

شرکت فروش روفرشی رنگ طوسی

مقایسه روفرشی کشدار و بدون کش

مقایسه روفرشی کشدار و بدون کش خانم های خانه دار برای تمیز ماندن منزل خود وقت زیادی را صرف می کنند و از این رو میل زیادی برای خریدن روفرشی ۹ متری قدیمی کشدار یا بدون کش دارند؛ چرا که از کثیف شدن فرش آن ها جلوگیری کرده و بسیاری از زحماتشان را کاهش می دهد و دیگر نیازی به شست و شوی مداوم فرش های خود ندارند.

برای خرید رو فرشی باید دقت داشته باشید که چه نوع روفرشی مورد نیاز شما می باشد؛ کشدار یا بدون کش؟

روفرشی کشدار توسط الیاف باکیفیت و  بسیار لطیف مانند الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی، نخ، پنبه، ابریشم، کتان و … در نقش های گوناگون تولید می شود، به همین دلیل بسیار نازکتر و لطیف تر از روفرشی های بدون کش می باشند.

روفرشی های کشدار در مقایسه با روفرشی های بدون کش با دوختی بسیار زیبا، شکیل و با دقت صورت می گیرد.

از جمله مشکلات کسانی که از روفرشی برای محافظت از فرش خود استفاده می کنند این است که روفرشی ها جنسی لیز دارد و از روی فرش جمع می شود. به همین دلیل می توان گفت که با خرید روفرشی کشدار این مشکل تماما برطرف می شود و دیگر از روی فرش شما جمع یا چروک نخواهد شد و ثابت می ماند.

بهترین مراکز عرضه روفرشی رنگ طوسی

بهترین مراکز عرضه روفرشی رنگ طوسی روفرشی ها انواع مختلفی دارند و در سایزهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند که برای راضی نگه داشتن تمامی سلیقه ها دارای تنوع طرح و رنگ بالایی می باشند.

انواع روفرشی هایی که در بازار موجود هستند شامل موارد زیر می باشند:

  • روفرشی مخمل
  • روفرشی ابریشمی
  • مدرن
  • کلاسیک
  • روفرشی طرح ترمه ترنج

روفرشی سایز بزرگ معمولا برای فرش هایی که متراژ بالایی دارند استفاده می شود و از جمله انواع دیگر روفرشی، روفرشی مخصوص کناره می باشد که استفاده های زیادی در منزل دارد.

امروزه با توجه به مشغله های زیاد کاری فرصت برای خرید حضوری و انتخاب روفرشی بسیار کم می باشد. از این رو پیشنهاد می شود که برای خرید روفرشی مورد نیاز خود به سایت های فروش معتبری که تعداد آن ها کم نیست، مراجعه کنید و خرید خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهید.

سایت فروش روفرشی کیاپوش با ضمانت کیفیت، محصولی مطمئن را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید همه ساعته از مشاوره های فروش استفاده کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید