روفرشی

شرکت پخش روفرشی کشدار عروسکی عمده

روفرشی صبا یزد همانطور که از نامش مشخص است، یک محصولی همانند کاور و محافظ بوده که روی فرش کشیده می‌ شود و در طرح و مدل های مختلف به فروش می‌ رسد که نمونه های عروسکی و فانتزی آن برای اتاق کودک گزینه مناسب می باشد. شرکت پخش روفرشی کشدار عروسکی عمده جز بزرگترین نمایندگی های عرضه این محصول در کشور بوده که آن را در طرح ها و مدلهای مختلف به مشتریان خود ارائه می کند تا به راحتی بتوان آن را با قیمتی مناسب و ابعاد فرش و خود با کیفیت عالی خریداری نمود.

شرکت پخش روفرشی کشدار عروسکی عمده

ویژگی های ممتاز روفرشی کشدار عروسکی عمده

ویژگی های ممتاز روفرشی کشدار عروسکی عمده زمانی که صحبت از روفرشی نانو می‌ شود، بسیاری از افراد رو فرش های قدیمی را به یاد می‌ آورند اما نسل جدید روفرشی ها که استفاده راحت داشته و روی فرش لیز نمی خورد و بخوبی کل آن را می‌ پوشاند، روفرشی های کشدار است. این رو فرشی ها به خوبی به فرش چسبیده و به دلیل جنس خوبی که دارد، لک و آلودگی را به خود جذب نکرده و در صورت کثیف شدن هم به راحتی می توان آن را پاک کرد.

مهمترین ویژگی که این روفرشی دارد، متراکم بودن آن است که تار و پودی محکم داشته و بر اثر راه رفتن و ضربه خراب نمی شود. این رو فرشی ها تنوع بالایی دارد و با ضخامت های گوناگون تولید می‌ شود که مهمترین وظیفه آن محافظت از فرش بوده و مانع از بین رفتن بافت فرش می‌ گردد. اگر از طرح فرش خود خسته شده اید یا می خواهید از فرش های گران قیمت خود محافظت کنید، این رو فرشی ها بهترین گزینه برای تان خواهد بود.

توجه داشته باشید، جنس این فرشی های ضخیم نیست، بلکه نازک است و همانند پارچه های ترک می باشد که معمولاً از جنس مخمل و ابریشم بوده و به راحتی به فرش می چسبد. این محصول هم به صورت برجسته و هم به صورت ساده است، کش به هر چهار طرف روفرشی دوخته شده و باعث می‌ شود که فیکس فرش باشد و از آن در برابر نور خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش می‌ شود، محافظت کرده و بافت خواب فرش را حفظ کند. همچنین به دلیل اینکه ظاهری زیبا و لوکس دارد، یک فضای دلنشین ایجاد می کند.

شستشو آسان روفرشی کشدار عروسکی عمده

شستشو آسان روفرشی کشدار عروسکی عمده با توجه به اینکه بسیاری از افراد فرزند کوچک دارند و می‌ خواهند از فرش اتاق کودک خود در برابر کثیفی محافظت کنند تا به طور مداوم آن را نشویند و باعث حفظ بافت فرش شوند، می توانند از روفرشی های کشدار با طرح عروسکی استفاده کنند، این رو فرشی ها با طرح های عروسکی برای کودکان تولید شده و به دلیل زیبایی بسیار خوبی که دارد، باعث علاقه مند شدن کودک به آن شده و هر آنچه که یک روفرشی خوب در خود دارد، این محصول هم در خود نهفته است. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول شستشوی راحت آن است که به راحتی می توان کاور را از روی فرش جدا کرد و آن را به صورت دستی و ماشینی مورد شستشو قرار داد.

بازار صادرات روفرشی کشدار عروسکی عمده

بازار صادرات روفرشی کشدار عروسکی عمده از آنجایی که روفرشی های کشدار بهترین گزینه برای خانه های ایرانی است، توانست جایگاه ویژه‌ای در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد و بخش قابل توجهی از محصولات به کشورهای مختلف صادر می گردد. این روفرشی ها علاوه بر ظاهر بسیار زیبا، کیفیت و جنس مرغوب آن ها در اولویت قرار گرفته و همین موضوع باعث شده فروش بالایی در بازارهای خارجی هم به خود اختصاص دهند به این منظور صادرات روفرشی کشدار در حجم بالا به صورت عمده انجام می‌ شود که از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است. روفرشی کشدار ساده در رنگ و طرح های بسیار زیبا و متنوع به فروش رسیده که ابعاد آن مختلف است و امکان سفارشی سازی آن بر اساس ابعاد فرش منزل شما می باشد تا براحتی بتوانید با سلیقه خود این محصول را خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید