روفرشی, روفرشی کشدار

مرکز پخش روفرشی کشدار جدید مشهد

روفرشی ابریشم یزد یا کاور فرش از جمله محصولاتی است که بسیار کاربردی است و به خوبی می تواند از فرش محل سکونت شما محافظت نماید. روفرشی کشدار مشهد یکی از انواع روفرشی هایی است که طرح های متنوع و چشم نوازی دارد و در عین حال گران بها است. این روفرشی را می توانید به سهولت از وبسایت رسمی مجموعه بازرگانی ما تهیه فرمایید. ما مدت ها است که در زمینه عرضه و پخش روفرشی کشدار باکیفیت فعالیت می کنیم.

مرکز پخش روفرشی کشدار جدید مشهد

۳مزیت مهم روفرشی کشدار مشهد

3مزیت مهم روفرشی کشدار مشهد استفاده از روفرشی ۹ متری زری دار کشدار مزیت هایی دارد که در این بخش از مقاله با ۳ مزیت مهم آن آشنا خواهیم شد.

  1. روفرشی های کشدار به دلیل بافت کشسانی که دارند به آسانی از روی فرش لیز نمی خورند و روی آن ثابت باقی خواهند ماند. احتمالا حین استفاده از روفرشی های معمولی متوجه شده اید که با هر تکان کوچک و یا قدم برداشتن عادی روفرشی جابه‌جا می شود و ملزم به مرتب کردن آن خواهید بود. با روفرشی کشدار دیگر این اتفاق نخواهد افتاد‌.
  2. نکته دوم درباره روفرشی کشدار مشهد این است که این روفرشی ها در طرح های متنوع عرضه می شوند. بنابراین خریدار از بابت پوشاندن زیبایی و چشم نوازی فرش نگران نخواهد بود چرا که زیبایی این روفرشی ها به قدر زیبایی فرش است. هم چنین به دلیل تنوع بالای ظاهر روفرشی، قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون را دارند و تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش می دهند.
  3. جنس روفرشی کشدار مشهد به گونه ای است که در صورت آلوده شدن، مثل ریخته شدن ماده غذایی بر روی آن، آلودگی به سطح فرش نفوذ نمی کند. لذا فرشی که در زیر روفرشی قرار دارد کثیف نمی شود و با این کار به نوعی طول عمر آن را با به دور نگه داشتن فرش از شست و شوی مداوم افزایش داده ایم.

جنس مناسب روفرشی کشدار مشهد

جنس مناسب روفرشی کشدار مشهد روفرشی ها با متریال مختلف و در سایز و طرح گوناگون تولید می شوند. جنس روفرشی آن را برای استفاده از هدف کاربردی خاص مناسب می کند، به عنوان مثال از برقی از روفرشی ها به دلیل جنس معمولی و یا حتی بیزکیفیت نمی توان انتظار بالایی برای کاور کردن فرش داشت.

گاهی برای تولید روفرشی کشدار جدید از ابریشم نیز استفاده می کنند. ابریشم گرانبها است و لطافت بالایی دارد به همین خاطر عموما مورد توجه افرادی واقع می شود که تمایل دارند بودجه بیش تری برای خرید روفرشی بگذارند. البته برخی از روفرشی های ابریشمی از ابریشم مصنوع تولید می شوند که قیمت کمتری دارند.

برخی از انواع دیگر روفرشی کشدار از مخمل ساخته می شود. جنس مخمل زیبایی به خصوصی دارد و عموما افراد با سلیقه خاص آن را انتخاب می کنند.

درست است که روفرشی کشدار با جنس های گوناگون تولید می شوند اما با این حال جنسی مناسب است که آبرفت نداشته باشد، قابلیت شست و شوی آشان داشته باسد و خیلی زبر نباشد تا به فرش آسیب برساند.

قیمت انواع روفرشی کشدار مشهد

قیمت انواع روفرشی کشدار مشهد همان گونه که پیش تر اشاره شد روفرشی کشدار مشهد با جنس های مختلف تولید می شود که این خود یکی از فاکتور های مهم در تعیین قیمت تمام شده روفرشی است. برای مثال قیمت روفرشی کشدار از جنس ابریشم مصنوعی کم تر از همان روفرشی با طرح و سایز مشابه اما از جنس ابریشم اصل است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت روفرشی اثرگذار است سایز روفرشی و پیچیدگی طرح و نقش آن است و با هر دوی آن ها رابطه مستقیم دارد. یعنی عموما هر چه ابعاد روفرشی بیش تر باشد و طرح ظریف تر و پیچیده تر باشد، قیمت فروش آن بالا تر خواهد بود.

با این حال برای قیمت روز انواع روفرشی با هر جنس، سایز و طرح و نقش می توانید به بخش مربوطه در وبسایت رسمی ما مراجعه فرمایید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید