روفرشی

کارخانه تولید روفرشی کشدار طرح کودک

روفرشی ابریشم یزد کشدار طرح کودک یک ایده خلاقانه برای محافظت از فرش در اتاق کودکان است. با توجه به افزایش قیمت انواع فرش های ماشینی و دستبافت، بهتر است از آن با انواع روفرشی کشدار که در طرح های جذابی تولید می شوند، استفاده کرد. کارخانه تولید روفرشی کشدار با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب به طراحی و ساخت روفرشی های باکیفیت مشغول است.

کارخانه تولید روفرشی کشدار طرح کودک

مشخصات بارز روفرشی کشدار طرح کودک

مشخصات بارز روفرشی کشدار طرح کودک اکثر ایرانیان تمایل دارند برای جلوه بخشیدن به منازل خود از فرش های زیبا و نفیس استفاده کنند. تقریبا در تمامی اتاق ها از سالن پذیرایی و آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب و اتاق کودک، استفاده از انواع روفرشی ۹ متری زری دار و دست بافت رواج دارد. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز، قیمت انواع فرش افزایش چشمگیری داشته و باید راهکاری برای محافظت درست از آن اندیشیده شود.

فروش روفرشی کشدار در سایزها و طرح های گوناگون، شیوه ای هوشمندانه برای برطرف کردن این مشکل است. پیش از این روفرشی ها تکه پارچه ای در طرح و یا رنگ ساده بود که بر روی فرش پهن می کردند. اغلب بافت درشت و نازیبایی داشتند و با اولین تردد بر روی آنها، حرکت کرده و یا جمع می شد.امروزه روفرشی ها کشدار تولید می شوند تا در جای خود ثابت باقی بماند و زحمت مرتب کردن آن بر دوش مادر خانه تحمیل نشود. برای اتاق کودک هم می تواند از انواع روفرشی های کشدار با طرح های جذاب و فانتزی استفاده کرد. روفرشی کشدار که برای این بخش از منزل استفاده می شود حتما باید دارای طرح و رنگ مورد علاقه کودک باشد.

تنوع طرح در انواع روفرشی کشدار بسیار زیاد است و برای مورد پذیرش قرار گرفتن آن از سوی کودک، از تصویر شخصیت های کارتونی محبوب کودکان نیز استفاده می شود. نکته دیگر که هنگام خرید روفرشی طرح کودک باید به آن توجه شود لطافت و نرمی آن است. کودک باید هنگام بازی بر روی آن احساس راحتی داشته باشد و در صورت زمین خوردن دچار خراش و دیگر آسیب های احتمالی نشود.پس از تمامی موارد یاد شده، امکان شستشوی راحت یکی دیگر از مشخصات اصلی و مهم روفرشی کشدار برای اتاق کودک است. معمولا روفرشی از جنس الیاف نانو لک پذیری کمتری داشته و شستشوی آن ها راحت تر است.

مزیت پارچه نانو روفرشی کشدار طرح کودک

مزیت پارچه نانو روفرشی کشدار طرح کودک امروزه تولید روفرشی کشدار با استفاده از فناوری نانو ترویج بیشتری یافته است. مزیت بارز پارچه نانو ضد حساسیت بودن و شستشوی راحت آن می باشد. استفاده از چنین روفرشی برای اتاق کودک به این دلیل توصیه می شود که هیچ پرز و یا موی جدا شونده که موجب بروز آلرژی برای کودک شود، نداشته و حتی شدیدترین لکه ها هم ماندگاری کمی بر روی آن دارند.

روفرشی کشدار ترک اغلب از پارچه نانو تولید می شوند و وزن سبک تری هم دارند. حمل و نقل آنها به سادگی انجام می گیرد و در طول عمر و استحکام برتری های مشهودی نسبت به الیاف معمولی دارند. تولیدکنندگان داخلی هم به تولید انواع روفرشی کشدار از جنس نانو روی آورده اند که کیفیتی قابل رقابت با محصولات ترک دارد.در روفرشی های نانو می توان بینهایت طرح و رنگ را اجرا کرد و هر نوع سلیقه ای را در بازار پاسخگو بود. مدل های دارای طرح کودک بهترین گزینه برای استفاده در اتاق و یا محل بازی کودکان هستند.

فروشگاه انواع روفرشی کشدار طرح کودک

فروشگاه انواع روفرشی کشدار طرح کودک شیوه های فروش محصولات پرکاربرد مشتریان دستخوش تحولات بسیاری شده است. باتوجه به وقت محدود افراد و برخی ممنوعیت ها در ارتباط با رعایت مسائل بهداشتی در زمان همه گیری برخی بیماری های واگیردار مانند کرونا، بهترین شیوه خرید استفاده از سایت های فروش معتبر است.فروشگاه های معتبر انواع روفرشی با طرح کودک، همگی دارای سایت های اینترنتی برای فروش آنلاین محصولات خود هستند. مشتری می تواند با مراجعه به سایت، روفرشی مورد نظر خود را در سایز، طرح و رنگ دلخواه انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، آن را درب منزل و در بسته بندی مناسب تحویل بگیرد.با این شیوه، دست واسطه ها و دلالان از ایجاد نوسان در قیمت محصول کوتاه می شود و روفرشی باکیفیت و اصل مستقیما به دست مصرف کننده خواهید رسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید