روفرشی

قیمت کارخانه روفرشی کشدار ارزان ایرانی

فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه کشدار ارزان ایرانی یکی از زیر انداز های سبک می باشد روفرشی ها را علاوه بر زیر انداز های سبک مسافرتی برای انداختن در روی فرش های گران قیمت استفاده می کنند تا کثیف نشوند این روفرشی ها را می توان زود بشوریم ولی فرش های بزرگ شستن آن ها راحت نیست.

خلاصه از روفرشی استفاده های زیادی می توان کرد قیمت کارخانه ای آن همیشه به صرفه تر می باشد ولی همه دسترسی به کارخانه ندارند قیمت این روفرشی ها بستگی به جنس و سایز آن دارد .

قیمت کارخانه روفرشی کشدار ارزان ایرانی

معرفی بهترین روفرشی کشدار ارزان ایرانی

معرفی بهترین روفرشی کشدار ارزان ایرانی برای نگهداری از فرش ۹ متری سرای ایرانی به خصوص فرش های گران قیمت بهترین را ه حل انداختن رو فرشی روی آن می باشد رو فرشی کشدار ایرانی دارای طرح های زیبا و و جنس خوب می باشند با استفاده ازاین روفرشی ها در خانه خود ایجاد تنوع کنید در موارد زیادی از رو فرشی های کشدار استفاده می کنند :

۱- همان طور که از اسمش پیدا است رو فرشی یعنی برای روی فرش استفاده می شود خیلی از خانه ها رو به آفتاب می باشند و فرش ها در معرض نور خورشید دچار کم رنگی می شوند بهتر است از رو فرشی استفاده کنید و یا بچه کوچک دارید و شیطنت های کودکان باعث ریختن آشغال های ریز و درشت می شود ولی با انداختن رو فرشی بر روی فرش این مشکل حل می شود .

۲- استفاده در بیرون خانه و برای سرباغ و مسافرت چون سبک و باکیفیت و زیبا می باشند استفاده می شود.

۲- با پهن کردن رو فرشی کشدار ایرانی طرح خانه و دکور آن را عوض و زیبایی آن را دو چندان می کنید .

قیمت روفرشی کشدار بستگی به جنس و طرح و سایز آن دارد این رو فرشی ها در سایز های ۶و ۱۲ و ۹ متری می باشند که هر کدام برای قسمتی مناسب می باشد .

تنوع طرح روفرشی کشدار ارزان ایرانی

تنوع طرح روفرشی کشدار ارزان ایرانی با داشتن رو فرشی در خانه خیالتون هم از بابت مسافرت برای زیر انداز و هم برای کثیف شدن فرش ها راحت باشد این رو فرشی ها در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود رو فرشی های کشدار دارای دو نوع می باشند:

۱- رو فرشی های سنتی : این رو فرشی ها سبک می باشند و می توان در مسافرت و بیرون از خانه ار آن استفاده کنید.

۲- رو فرشی های مدرن: این نوع جدید که بیشتر برای زیبایی و عوض کردن دکوراسیون خانه استفاده می شود و در جنس های مخمل ، ابریشم می باشد .

جنس های ابریشمی علاوه بر زیبا بودن به خانه طراوت و زیبایی می بخشد و دارای نرمی خاصی می باشد رو فرشی های کشدار ایرانی روی فرش سر نمی خورند رو فرشی های کشدار به خاطر دور تا دور آن کش دارد و در کمر فرش و دو تا دور آن احاطه می شود با فرش حالت چفت و چسبی پیدا می کند.

علاوه بر رو فرشی های کشدار ایرانی نوع ترک آن هم وجود دارد که محصول کشور ترکیه می باشد ولی عمر این رو فرشی های ترک نسبت به نوع ایرانی کم می باشد در موقع خرید روفرشی باید به جنس و اندازه آن توجه داشته باشید روفرشی کشدار جدید بیشتر از جنس مخمل و ابریشم می باشند که نوع مخمل از نوع ابریشمی سنگین تر می باشد و دارای طرح ها و رنگ های زیبا می باشد.

عرضه کننده روفرشی کشدار ارزان ایرانی

عرضه کننده روفرشی کشدار ارزان ایرانی رو فرشی ها در سایز های ۹ و ۱۲و ۶ و۳ متری می باشند کنار روفرشی های کش دار به وسیله نخ های محکم بافته شده است به صورتی که ریش نشوند کارخانه های تولید رو فرشی عرضه روفرشی ایرانی را به تمام نقاط کشور برعهده دارند.

آن ها دارای سایت های اینترنتی می باشند که از این طریق می توانند این محصول را در داخل و خارج از کشور عرضه کنند عرضه به صورت مستقیم از فروشگاه های فروش این محصول صورت می گیرد و به صورت غیر حضوری از طریق سایت های اینترنی صورت می گیرد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید