روفرشی

مرکز عرضه روفرشی طرح قدیمی

مرکز عرضه روفرشی صبا نساج یزد طرح قدیمی انواع این محصول را با تنوع در طرح، رنگ و کیفیت های گوناگون به فروش می رساند تا با این کار باعث رغبت هرچه بیشتر مردم به خرید شود. خرید از این مراکز از راه های گوناگون امکان پذیر می باشد که یکی از این راه ها تهیه آن به صورت اینترنتی می باشد که باعث کاهش بسیاری از هزینه ها و بالا رفتن سرعت خرید می شود.

مرکز عرضه روفرشی طرح قدیمی

مقایسه انواع روفرشی طرح قدیم و جدید

مقایسه انواع روفرشی طرح قدیم و جدید با توجه به اهمیتی که خانم های خانه دار به تمیز بودن منزل و از جمله فرش می دهند، یکی از موارد بسیار مهم برای آن ها تهیه روفرشی ۹ متری قدیمی مناسب است که انتخاب یک روفرشی خوب مانع از کثیف شدن فرش می گردد و باعث دوام آن می شود.

انواع روفرشی در اثر کثیف شدن به راحتی شسته می شوند و قابل استفاده مجدد خواهند بود. روفرشی های طرح جدید تولید کشور ترکیه می باشند و در حال حاضر تعداد اندکی از شرکت های داخلی اقدام به تولید مشابه آن نموده اند. روفرشی های طرح جدید برخلاف روفرشی های طرح قدیم نازک و سبک می باشند و به راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند.

روفرشی های طرح قدیم برجسته بوده و دارای ضخامت بیشتری نسبت به طرح جدید می باشند. روفرشی طرح قدیم سنگین بوده و جمع می شود اما روفرشی های طرح جدید در چهار گوشه آن کش دوزی شده و کاملا سطح فرش و ریشه های آن را پوشانده و به سادگی قابل جارو کردن و شستن می باشند.

در واقع از مزایای روفرشی طرح جدید می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • به خوبی از فرش در برابر نور خورشید و کهنه شدن آن جلوگیری می کنند.
  • باعث می شوند تا بافت فرش از بین نرود.
  • به سادگی جمع نمی شوند و ثبات خود را حفظ می کنند.
  • ظاهری بسیار شیک دارند و فضایی بسیار زیبا را برای خانه به ارمغان می آورند.
  • دارای تنوع رنگ و طرح بالایی هستند.
  • از فرش به خوبی محافظت نموده و باعث می شوند که دیرتر احتیاج به شستن فرش باشد.

روفرشی سنتی زری دار و روفرشی طرح شکارگاه از بهترین نمونه های روفرشی طرح قدیم به حساب می آیند که دارای کیفیت بالایی می باشند و مشتریان زیادی این محصولات را خریداری می کنند.

روفرشی های طرح قدیم به گونه ای بافته می شوند که اغلب از دو طرف آن می توان استفاده نمود و دارای تنوع در طرح و رنگ می باشند به همین دلیل کارخانجات بسیاری بنابر نیازهای امروز مردم این محصول را تولید می کنند.

برترین مراکز فروش روفرشی طرح قدیمی

برترین مراکز فروش روفرشی طرح قدیمی برترین مراکز فروش روفرشی قدیم با عرضه این محصول در مدل های مختلف و همچنین در کیفیت های بالا موجب می شوند که نیاز های خانم های خانه دار را در تهیه انواع روفرشی برطرف سازند.

این مراکز هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در تمام شهر ها فعالیت می کنند که به راحتی می توانیم با مراجعه به وبسایت این مراکز انواع روفرشی طرح قدیم را در مدل های گوناگون انتخاب کرده و خرید نماییم.

این مرکز نیز از فروشندگان برتر انواع روفرشی طرح قدیم می باشد که این محصول را در کیفیت بالا و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند که به دلیل فروش اینترنتی باعث راحتی در کار خریداران شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید