روفرشی, روفرشی کشدار

تهیه انواع روفرشی کشدار ضد لک

امروزه در کشور ما انواع مختلف روفرشی صبا نساج یزد در طرح و مدل های متنوع و با رنگ بندی های گوناگون در سایز و جنس های مختلف تولید می شوند که هر کدام از آن ها طرفداران خاصی دارند. روفرشی کشدار یکی از انواع مختلف روفرشی ها می باشد که بسیار جدید و شیک است به همین دلیل خیلی پر فروش و پر طرفدار هستند. خریداران می توانند برای تهیه انواع روفرشی کشدار ضد لک به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنند.

تهیه انواع روفرشی کشدار ضد لک

مقایسه روفرشی ضد لک با دیگر انواع آن

مقایسه روفرشی ضد لک با دیگر انواع آنروفرشی ۹ متری قدیمی ضد لک در مقایسه با انواع مختلف رو فرشی ها طرفداران بیشتری دارند و جنس آن ها به گونه ای است که لک نمی شوند به همین دلیل خیلی پر طرفدار هستند.

روفرشی های دارای پارچه های ضخیمی هستند که برای جلوگیری از تابش آفتاب و ساییده شدن و همچنین جلوگیری از دیدن عیوب فرش بر روی فرش ها پهن می شود.

از دیگر کاربرد انواع روفرشی می توان علاوه بر محافظت از فرش، به عنوان یک زیرانداز سبک، ساده، قابل شست و شو و قابل حمل در سفر و یا گردش استفاده کرد.

روفرشی دورکش که از مدل های جدید روفرشی می باشد و در جنس و طرح های متنوع در بازار موجود است. این محصول روی فرش ثابت بوده و جمع نمی شود. همچنین روی فرش سر نمی خورند. با خرید این روفرشی ها هزینه های شست و شو، تعمیر و تعویض فرش کاهش پیدا می کند.

علاوه بر مواردی که گفته شد از فرش و ریشه ها محافظت می کنند و به دلیل داشتن طرح و مدل های متنوع و جدید به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ می شوند.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به شست و شوی آسان آن ها اشاره کرد همچنین به راحتی جارو می شوند.

شرکت تولید روفرشی کشدار ضد لک

شرکت تولید روفرشی کشدار ضد لک شرکت تولید روفرشی کشدار ضد لک  محصولات خود را با بهترین جنس و طرح های خیلی شیک و رنگ های جذاب در سایز های مختلف در اختیار مشتریان در داخل و خارج از کشور قرار می دهد.

سالانه میزان زیادی از این محصولات با جنس و کیفیت عالی و مدل های متنوع به کشور های دیگر صادر می شوند و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود.

قیمت انواع مختلف روفرشی ها به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، کیفیت دوخت، جنس، طرح و مدل، سایز، نحوه خرید، برند تولید کننده، میزان تقاضا برای خرید و نوسانات ارزی بستگی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید