روفرشی, روفرشی کشدار, روفرشی کشدار مدرن شیراز

مرکز صادرات روفرشی کشدار مدرن شیراز

مرکز صادرات روفرشی حریران یزد در این راستا با صادرات محصول با کیفیت و مرغوب توانسته سود خوبی به دست آورد. صادرات این نوع روفرشی به کشور های مختلف از جمله عراق، عربستان، کویت، افغانستان، پاکستان و… انجام می گیرد که به رونق و ارز آوری کشور بسیار کمک می کند. روفروشی کشدار شیراز از مقاومت بالایی برخوردار بوده از کثیفی، خرابی و پارگی فرش جلوگیری می کند. برای خرید و آشنایی بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

مرکز صادرات روفرشی کشدار مدرن شیراز

بررسی دو جنس محبوب روفرشی کشدار شیراز

بررسی دو جنس محبوب روفرشی کشدار شیرازروفرشی ضخیم و مخمل به عنوان محبوب ترین روفرشی شناخته شده است و این نوع روفرشی ها بسیار نرم بوده و برای کودکان خردسال که چهار دست و پا راه می روند بسیار مناسب می باشد. در عین نرم بودن از وزن بالایی برخوردار بوده و در هنگام راه رفتن از لیز خوردن جلوگیری می شود، روفرشی کشدار از فرش در برابر آفتاب، رفت و آمد زیاد محافظت می کند. این نوع روفرشی از نقش و نگار گلیم و فرش های دستی استفاده شده است و بیشتر دارای نقش های اسلیمی، ترنج و لچک می باشد

استفاده از این.نوع روفرشی باعث زیبایی و دوام فرش شده و بر روی تمیز بودن فرش تاثیر بسیار زیادی می گذارد. اگر در منزل خود از فرش دستباف استفاده می کنید استفاده از این روفرشی بسیار تپصیه می شود. این نوع روفرشی سابقه ای ۵۰ ساله دارد و از مواد اولیه مرغوب تولید شده است، این نوع روفرشی به صورت چهار خانه ای می باشد و بافت آن به وسیله ماشین ماکویی مشخص شده است، این محصول قابلیت شست و شوی آسان داشته و بسیار سبک و ایده آل می باشد.

مقاومت بسیار بالا روفرشی کشدار شیراز

مقاومت بسیار بالا روفرشی کشدار شیراز روفروشی کشدار از بهترین نوع نخ و مواد اولیه ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع روفرشی از جنس شانل و الیاف نانو بوده که زیبایی چشم گیری دارد. این نوع روفرشی برای خانواده های بچه دار و پر رفت و آمد مناسب بوده و از کثیف شدن فرش ها جلوگیری می کند، این نوع روفروشی باعث ثابت ماندن فرش می شود و از جمع شدن و لیز خوردن فرش جلوگیری می کند. این نوع روفرشی طرح های خاصی دارد. روفرشی کشدار شیراز دو شاخصه کیفیت و زیبایی را در خود به تصویر کشید است و دارای طرح های خاص و متمایز می باشد.

برای ارائه این روفرشی ها، مراکز بسیاری به صورت حضوری و اینترنتی دست به کار شده اند که در حال حاضر وب سایت های فروش به دلیل مزیت های بارزی که در اختیار خریداران مختلف قرار می دهند، استقبال فراوانی را به دنبال داشته اند. پس می توانید برای تهیه چنین روفرشی های باوقار و بادوامی مستقیما به بهترین وب سایت های فروش از جمله این وب سایت مراجعه کرده و محصول خود را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید. برخی از ویژگی های آن عبارتند از:

  • از ضخامت و در عین حال مقاومت بی نظیری برخوردار می باشد.
  • جنس بسیار خوب و با کیفیت دارد
  • از رنگبندی های متنوع و بسیار زیبایی برخوردار است. مانند: آبی، زرشکی، شکلاتی و …

خرید مستقیم روفرشی کشدار شیراز

خرید مستقیم روفرشی کشدار شیراز خرید روفرشی شیراز به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشور انجام می گیرد. خرید و فروش عمده روفرشی کشدار مدرن از طریق این مجموعه تخصصی با کیفیت عالی انجام می گیرد، کیفیت و مرغوبیت بالا این محصول باعث جذب بازار داخلی و خارجی شده است، این محصول به اندازه ای تولید شده که توانسته بازار خارجی را به دست بگیرد. در کارخانجات و واحد های تولید کننده روفرشی، انواع و اقسام این کالا در معرض تولید قرار گرفته اند که از این میان میتوان به روفرشی های کشدار شیراز اشاره کرد. این نوع روفرشی با درجه ضخامت بسیاری که از آن بهره برده اند، مراقبت بهتری را از فرش انجام داده و حتی در فصول سرد سال، از ورود هوا از طریق کف جلوگیری کرده و در نتیجه به گرم تر ماندن فضای داخلی منزل کمک می کنند. ضمن اینکه با ضخامت کافی خود، از دوام و عمر طولانی تری نیز برخوردار می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید