روفرشی, روفرشی کشدار, روفرشی کشدار مشهد

خرید انواع روفرشی کشدار نانو مشهد

فرش ۹ متری شاهکار مشهد، یک نوع زیراندار است که برای پوشیده شدن و محافظت از ریختن مواد بر روی فرش های داخل خانه استفاده می کنند. بری این محصول را در انداز های کوچک به عنوان فرش برای بیرون به کار می برند. روفرشی کشدار مشهد، یکی از معروف ترین نوع در میان گونه های مختلف خود است. این مقاله درباره خرید انواع این روفرشی های نانو در مشهد گفت و گو می کنند.

خرید انواع روفرشی کشدار نانو مشهد

جنس روفرشی کشدار مشهد از چیست؟

جنس روفرشی کشدار مشهد از چیست؟ در پایتخت معنوی کشورمان ایران، این محصول به صورت ویژه ای عرضه و به خریداران تحویل داده می شود. این فرش ابریشم ماشینی به دلیل کشدار بودن از درخواست هایزیادی برخوردار است و بر همین اساسانها را در جنس و کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند.

در مشهد با استفاده از نخ هایی مقاوم و محکم، روفرشی کشدار نانو را تهیه و در سایز های مختلفی به فروش می رسانند. جنس هایی که در برابر نور افتاب و الودگی های چسبناک، چربی و مهم تر از همه شست و شو های مداوم بسیار با استحکام می باشد و این الیاف از ابریشم های نرم و مقاوم ساخته شده اند.

البته باید با توجه به اندازه ای که هر روفرشی دارد و یا چگونگی ایستادگی بر روی فرش، به صورتی که زود چروک می شود یا خیر! ان ها را تقسیم بندی می کنند و این اندازه ها بر متراژ فرش ها است، به طوری که از روفرشی ۳متری شروع می شود و تا دوازده متری مانند فرش ها هستند.

کشدار بودن این محصول، خود یک مزیت بسیار بالاست چرا که با پاخوردگی ان، روفرشی جمع نمی شود و به صورتی است که کش های ان بر زیرا فرش قرار می گیرند و باید مقداری از اندازه فرش مورد نظر بزرگ تر باشد تا در زمان انداختن کش ها دور فرش، باعث جمع شده ان نشود.

ویژگی منحصر به فرد روفرشی کشدار مشهد

ویژگی منحصر به فرد روفرشی کشدار مشهد همان طور که گفتیم به علت کش دار بودن این رو فرشی، به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد شناخته شده است زیرا این کش ها باعث می شوند که روفرشی مانند یک فرش ایستاده بماند و جابه جا و یا تا نخورد. و این کار بسیار مورد پسند بانوان خانه دار است و به خصوص مادرانی که فرزندان خردسالی را دارند، چون روفرشی های معمولی و بدون کش، با راه رفتن و بازی های بچه جمع می شود و مادر مجبور است که همیشه ان را بکشو و درست کند، اما با این کش هایی که برای روفرشی ها ساختند، اجازه تا خوردن را نمی دهد.

البته به غیر از این خاصیت بارز، دارای جنس و کیفیت های مرغوبی نیز هستند و از نقش و نگار های فوق العاده ای برخوردار می باشند. الیفی که برای این نوع کاور فرش به کار می برند بسیار ضخیم و در عین حال نرم و به علاوه دارای تنوع رنگ نیز می باشد.

همراهان عزیز بهتر است که برای خرید روفرشی کشدار، از مکان و شعبی خرید نمایید که دارای مرغوبیت و شناخته شده باشند، چرا که این نوع محصول باید از کشهایی ساخته شدهباشد که در صورت کشیدگی زیاد پاره و یا باز نشوند. پس دقت کنید و با اگاهی های کامل در مورد جنس و کیفیت های متنوع هر روفرشی، بتوانید یک کالای مناسب را برای خانه خود تهیه کنید.

پخش کننده روفرشی کشدار مشهد

پخش کننده روفرشی کشدار مشهد در مراکز پخش روفرشی کشدار، با توجه به نقش، رنگ، کیفیت و سایز های هر محصول، ان ها را دسته بندی و در جایگاه های مخصوصی قرار می دهند و بر روی هر کدام از ان ها قیمت ایی را تعیی می کنند.

این شرکت ها با سفارشاتی که دریافت می کنند، روفرشی ها را در بسته بندی هایی قرار می دهند و به مناطق مورد تقاضا ارسال می کنند و با حک برند کاخانه خود بر روی بسته های هر کالا، یک نوع تبلیغ را به صورت غیر مستقیم برای محصولات و کارخانه خود در نظر می گیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید