روفرشی, روفرشی کشدار

تولید کننده روفرشی کشدار طرح کودک

تولید کننده روفرشی کشدار ترکیه ای طرح کودک با استفاده از بهترین مواد اولیه و طرح های متنوع و مدرن سعی می کند محصولی درجه یک و مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها نماید.

روفرشی که به آن کاور فرش هم می گویند برای نگهداری و محافظت از انواع فرش ها تولید می شود که طرح و بافت آن شبیه به فرش می باشد ولی ساختار و جنس آن متفاوت است به همین دلیل نسبت به فرش قیمت کمتری دارد.

تولید کننده روفرشی کشدار طرح کودک

مقاومترین جنس روفرشی کشدار طرح کودک

مقاومترین جنس روفرشی کشدار طرح کودک مقاوم ترین جنس روفرشی ۹ متری ترک طرح کودک شانل مخمل دو رو با جنس نانو می باشد به همین دلیل در برابر نفوذ آب و مایعات مقاومت بالایی دارد بسیار ضخیم است و دور تا دور آن کش دارد که این باعث شده از روی فرش جمع نشود علاوه بر این ها در لباسشویی قابلیت شست و شو دارد و در مقابل مواد شوینده مقاومت آن عالی می باشد.

جنس نانو روفرشی کشدار کودک به صورتی می باشد که شما می توانید به راحتی آن را جارو برقی بکشید بدون این که از روی فرش جمع شود و در ابعاد استانداردی تولید می گردد و در مدل های مختلفی مانند روفرشی کشدار گرد و… تولید می شود و همین ها باعث شده اند تولید روفرشی کشدار رونق فراوانی بگیرد.

روفرشی به دلیل وزن سبکی که دارد شما می توانید به راحتی آن را بشویید به همین دلیل روی فرش انداخته می شود تا از کثیف شدن فرش که شستن آن سخت می باشد جلوگیری شود به همین دلیل فروش روفرشی طرح کودک افزایش چشمگیری یافته است.

مدرن ترین طرح های روفرشی کشدار طرح کودک

مدرن ترین طرح های روفرشی کشدار طرح کودک مدرن ترین طرح های روفرشی کشدار طرح کودک شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روفرشی کشدار کودک طرح عروسکی
  • روفرشی کشدار کودک طرح شخصیت های کاروتنی
  • روفرشی کشدار طرح گل

ررفرشی طرح کودک در انواع مختلفی تولید می شود که ما برای آشنایی شما عزیزان شما به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • روفرشی کشدار: نوعی روفرشی مدرن می باشد که دور تا دور آن دارای کش است به همین دلیل به هیچ عنوان جمع نمی شود و سُر نمی خورد و دارای جنس شانل مخمل با الیاف نانو است که زیبایی شگفت انگیزی دارد و از نظر شکل ظاهری تفاوتی با فرش نمی کند که این باعث گردیده ظاهر خانه شما زیبا و شیک شود و چون از روی فرش جمع نمی شوند بهترین گزینه برای خانواده هایی می باشد که کودک در منزل دارند و با استفاده از آن می توانند از کثیف شدن فرش خود جلوگیری کنند.
  • روفرشی کلاسیک: دارای طرح های مختلفی مانند لچک، افشان، خشتی و…. می باشد و به دلیل ضخامت کمی که دارد برای گردش و سفر مناسب است.
  • روفرشی مدرن: برای دکوراسیون های مدرن و منازل قابل استفاده می باشد و دو طرفه می باشد به صورتی که اگر یک طرف آن کثیف شد می توانید از یک طرف دیگر آن استفاده کنید.
  • روفرشی مدرن ابریشمی: از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده است به همین دلیل زیبا، لطیف و شفاف می باشد.

مراکز فروش روفرشی کشدار طرح کودک

مراکز فروش روفرشی کشدار طرح کودک مراکز فروش روفرشی کشدار طرح کودک با بهترین کیفیت انواع مدل ها و رنگ ها را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان می گذارند به همین دلیل توانسته اند نقش مهمی روی رونق گرفتن بازار بازی کنند علاوه بر این مزیت های استفاده از روفرشی کشدار باعث شده مراکز فروش پر رونقی داشته باشند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای طرح زیبا و بافتی ریز می باشد.
  • به راحتی می توانید آن را بشویید بدون این که رنگ آن از بین برود یا با دیگر رنگ ها ترکیب شود.
  • نخ های محکمی دور تا دور این روفرشی ها بافته شده است به همین دلیل به هیچ عنوان ریش ریش نمی شود.ِ
  • در رنگ های متنوعی وجود دارد.
  • در ابعاد مختلفی مانند ۲۰۰*۳۰۰، ۲۵۰*۳۵۰، ۱۵۰*۲۰۰ و ۳۰۰*۴۰۰ سانتی متر تولید می شود.
  • کیفیت، استحکام و طول عمر بالایی دارد که این باعث شده شما بتوانید تا سال ها از روفرشی استفاده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید