روفرشی

توزیع انواع روفرشی اصفهان

توزیع انواع فرش ۹ متری شاهکار مشهد با بهترین قیمت ها به دو صورت خرده و عمده با واسطه و بدون واسطه صورت از طریق مراکز مختلف اینترنتی انجام می گیرد. اصفهان دارای بزرگترین کارخانجات نساجی تولید انواع روفرشی با کیفیت همراه با بهترین نقوش و مدل های متنوع می باشد.

توزیع انواع روفرشی اصفهان

اصفهان مرکز تولید روفرشی سنتی است

اصفهان مرکز تولید روفرشی سنتی است اصفهان از مراکز بزرگ تولید انواع روفرشی سنتی با بالاترین مرغوبیت الیاف های بسیار خوش رنگ و متنوع است، لذا از معروفترین و معتبرترین برندهای روفرشی موجود در بازار های کشور مربوط به این مرکز تولیدی روفرشی می باشد.
این مراکز انواع روفرشی های معروف کوبلن، شانل و اکریلیک را تولید و در حجم بالایی به سراسر بازار های کشور توزیع می نماید. امروزه در کشور تقاضای خرید روفرشی های سنتی اصفهان با طرح ها و نقوش بسیار زیبایش بسیار زیاد شده است از این رو مراکز بسیاری در این استان مشغول به فعالیت در این امر می باشند.
تنوع مدل های روفرشی در اصفهان زیاد می باشد و از مهمترین آن ها می توان اشاره نمود به این موارد:
فرش ابریشم ماشینی
روفرشی سیم دار
روفرشی زری دار
روفرشی ریشه دار
روفرشی زرک دار
در کارخانه های مختلف اصفهان با برند های انحصاری خود هر کدام قیمت های مختلفی را برای روفروشی های سنتی اعلام نموده اند. اما اساسا پارامتر هایی که موثر در قیمت گذاری این محصولات می باشند شامل؛ کیفیت نخ روفرشی، وزن روفرشی، سایز روفروشی و نیز برند روفرشی می باشد.
تنوع بسیار زیاد روفروشی های سنتی اصفهان موجب شده است که این روفروشی ها یکی دیگر از نمونه های اجناس صادراتی به کشور های مختلفی از جمله کشورهای اروپایی، کشورهای آسیای شرقی، افغانستان، عراق، پاکستان، ترکمنستان، قزاقستان و.. شود.
صادرات این محصول به ویژه به کشور عراق موجب سود بسیار زیادی برای این استان شده است.

بهترین تولیدکنندگان روفرشی اصفهان

بهترین تولیدکنندگان روفرشی اصفهان بهترین تولیدکنندگان روفرشی در اصفهان محصولات خود را توسط کارخانجات مجهز و طبق الگو قرار دادن فرآیند های اصولی و استاندارد با استفاده از مواد و متریال اولیه مرغوب و با دوام تولید می نمایند. این تولید کننده ها با استفاده از طرح های جذاب و رنگ های زیبا به تولید روفرشی های مختلف می پردازند.
روفروشی های تولید شده تولید کنندگان اصفهانی این محصول را در سایز های مختلف روفرشی سه متری، روفروشی شش متری، روفروشی نه متری و روفرشی دوازده متری تولید می نمایند.
این تولید کننده ها محصولات خود را از طریق نمایندگی های زیادی که در سطح استان اصفهان و بازار های دیگر شهر ها وجود دارد توزیع و عرضه می نمایند قیمت روفروشی های این مراکز با قیمت کارخانجات برابر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید