روفرشی

نمایندگی عرضه روفرشی سایز بزرگ

روفرشی نانو از جمله محصولات صد در صد ایرانی بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و با توجه به کاربردی بودن روفرشی، آن را در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید خواهند کرد.

اما در تمامی نمونه های موجود، روفرشی سایز بزرگ بیشترین درخواست کننده را داشته است که نمونه های مختلف آن، توسط نمایندگی عرضه روفرشی سایز بزرگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نمایندگی عرضه روفرشی سایز بزرگ

آشنایی با انواع روفرشی بزرگ طرح فرش

آشنایی با انواع روفرشی بزرگ طرح فرش

در حقیقت روفرشی صبا یزد پارچه ای ضخیم بوده که به عنوان محافظ بر روی فرش قرار خواهد گرفت و از طرح های متنوع و پیچیده ای برخوردار بوده و عمدتا به صورت دو رو تولید می گردد و در واقع روفرشی به کمک ماشین بافت راپیری که مجهز به سیستم ژاکارد بوده، بافته خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که، روفرشی  از جمله محصولاتی است که از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در واقع این تنوع شامل نوع بافت، جنس مواد اولیه، طرح، رنگ و ابعاد روفرشی می باشد و اصولا با توجه به مدل فرش که به صورت گرد یا مستطیلی بافته می شود، بنابراین روفرشی های تولید شده را هم به صورت روفرشی گرد بزرگ یا مستطیلی تولید خواهند کرد.

هم چنین روفرشی های بزرگ طرح فرش، در نمونه های مختلف روفرشی ابریشمی، روفرشی مخمل، روفرشی کوبلن، روفرشی زرک دار و روفرشی دو رنگ در بازار عرضه شده است که هر کدام از این محصولات، مشخصات مخصوص به خود را دارند.

اما لازم است بدانیم که روفرشی طرح فرش برخلاف روفرشی طرح فانتزی شامل طرح ها و نقش هایی است که در فرش ها استفاده می شود و عموما طرح مورد استفاده در این نمونه روفرشی ها، طرح ترنج و افشان می باشد.

و اما درباره ابعاد این نمونه از روفرشی ها باید گفت که، اصولا با توجه به ابعاد فرش تولید گردیده و بیشتر در اندازه های ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری موجود می باشند.

فروش استثنایی روفرشی سایز بزرگ

فروش استثنایی روفرشی سایز بزرگ

رو فرشی های سایز بزرگ یکی از پرکاربرد ترین نمونه های روفرشی می باشد، زیرا فرش را در برابر عواملی مانند، نور آفتاب و ساییدگی حفظ می کند و هم به دلیل سبک، ضخیم و بزرگ بودن، می توان از آن ها به عنوان زیرانداز استفاده نمود.

از این رو روفرشی های سایز بزرگ، به عنوان پرطرفدار ترین نمونه های موجود شناخته است که با قیمت و کیفیت های متنوعی در بازار موجود می باشد. اما چنان چه خواستار خرید روفرشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، می توانید نمونه های مختلف این محصول را از جشنواره های فروش استثنایی خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید