روفرشی

نمایندگی عرضه روفرشی رنگ فیلی

امروزه در کشور ما انواع مختلف فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه در طرح و مدل های متنوع و جدید و در رنگ بندی های خیلی شیک و زیبا تولید می شوند که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. روفرشی رنگ فیلی یکی از رنگ های پر طرفدار و پر فروش می باشد. نمایندگی عرضه روفرشی رنگ فیلی، محصولات خود را با بهترین جنس و کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمایندگی عرضه روفرشی رنگ فیلی

مقایسه روفرشی کلاسیک و مدرن

مقایسه روفرشی کلاسیک و مدرنفرش ۹ متری سرای ایرانی کلاسیک دارای طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج می باشند و به دلیل ضخامت کمتری که دارند برای مسافرت و گردش مناسب می باشند اما روفرشی های مدرن برای خانه ها و دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و از بعضی از مدل های آن می توان به صورت دو طرفه استفاده کرد.

همانطور که گفتیم روفرشی ها دارای طرح و مدل های متنوع می باشند. روفرشی مخملی ساده یکی از انواع مختلف این محصولات می باشد که خیلی شیک است و مورد استقبال زیادی نیز قرار گرفته است.

از مزایای روفرشی های مخمل می توان به استقامت بالا و طرح های سنتی و زیبای ان اشاره کرد.

روفرشی ابریشمی از الیاف ابریشم مصنوعی تولید می شوند و از نظر نرمی و شفافیت نخ، زیبایی خاصی به روفرشی ها می دهد این محصولات نیز جزء دسته پر فروش و پرطرفدار می باشند.

بهترین مراکز فروش روفرشی رنگ فیلی

بهترین مراکز فروش روفرشی رنگ فیلی بهترین مراکز فروش روفرشی رنگ فیلی در تمام شهر های کشور وجود دارند که تلاش می کنند محصولات خود را با بهترین جنس و کیفیت و با تضمین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع مختلف روفرشی ها فعالیت می کنند و آن ها را با جنس های گوناگون و در طرح و مدل های متنوع و جدید در متراژ ها و ضخامت های مختلف تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

قیمت انواع مختلف این محصولات به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، جنس، نحوه خرید، طرح و مدل، سایز،برند تولید کننده، نوسانات ارزی، میزان تقاضا برای خرید و شرکت تولید کننده بستگی دارد.

خریداران می توانند این کالا را به صورت عمده و یا جزئی از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنند، این روش خرید برای مشتری خیلی مقرون به صرفه است و در وقت و هزینه افراد صرفه جویی می شود.

روفرشی های ایرانی به دلیل کیفیت بسیار بالا و جنس عالی، طرفداران زیادی در کشور های دیگر نیز دارند به همین دلیل سالانه میزان زیادی از آن ها به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید