روفرشی, روفرشی کاوری

مرکز بازرگانی روفرشی جدید کاوری

روفرشی ابریشم یزد همانطور که از اسم آن نیز مشخص است به محصول گفته می‌شود که بر روی فرش قرار گرفته و از آن محافظت می نماید. این محصول دارای انواع مختلفی است و روز به روز نیز طرح ها و مدل های جدیدی از آن به بازار ارائه می شود. یکی از پرفروش ترین انواع آنها روفرشی جدید کاوری است. این محصول بعد از تولید توسط کارخانه های تولیدکننده آن به وسیله مرکز بازرگانی و فروش آن در سراسر کشور توزیع می شود.

مرکز بازرگانی روفرشی جدید کاوری

روفرشی ها از فرش شما محافظت می کنند

روفرشی ها از فرش شما محافظت می کنند یکی از مهمترین مزایای استفاده از روفرشی ۹ متری زری دار بر روی قالی این است که از فرش شما در برابر آسیب‌های مختلف محافظت می نماید به همین دلیل افرادی که در منزل خود از فرشهای گرانقیمت استفاده می کنند می توانند با استفاده از این محصول از ورود آسیب و کاهش کیفیت آن بر اثر عوامل مختلف جلوگیری به عمل آورند. این محصول از طریق مواردی که در این قسمت ذکر می کنیم باعث حفاظت فرش شما می شود.

  • کاهش نیاز به شستن

همانطور که می دانید یکی از مهمترین عواملی که باعث کاهش کیفیت فرش می شود شستن آن برای دفعات زیاد است. استفاده از روفرشی به دلیل اینکه خطر ریختن مایعات مختلف به صورت مستقیم را بر روی فرش جلوگیری می کند نیاز به شستن این محصول را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و باعث تازه ماندن آن می شود.

  • کاهش نیاز به جارو کردن

یکی از دلایل کاهش ضخامت فرش جارو کردن مداوم آن می باشد. افراد مختلف می توانند با قرار دادن روفرشی بر روی فرش خود علاوه بر اینکه از جاروکردن هر روز فرش خود فارغ شوند بلکه به تمیز و نو ماندن فرش خود نیز کمک نمایند.

  • جلوگیری از کاهش کیفیت رنگ فرش

نوری که از پنجره به درون اتاق می تابد نیز باعث کاهش کیفیت فرش می شود. انداختن روفرشی از تابش مستقیم نور بر فرش جلوگیری می کند و از آن در برابر این عوامل محافظت می نماید.

قیمت باورنکردنی روفرشی جدید کاوری

قیمت باورنکردنی روفرشی جدید کاوری قیمت انواع روفرشی کش دار، روفرشی دور کش و… یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است. افرادی که خواستار خرید عمده این محصول را دارند به دنبال مراکزی می باشند تا بتوانند انواع روفرشی در طرح های مختلف و زیبا را با قیمت باورنکردنی و بسیار مناسبی خریداری کنند.

فروش این محصول با قیمت باورنکردی توسط این مرکز خرید اینترنتی در حار انجام است و این فرصت را به خریداران می دهد تا  هر کجاب کشور که هستند بتوانند به صورت غیرحضوری محصولات مورد نیازشان را به صورت آنلاین خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید