روفرشی دور کش دار

فروش تضمینی روفرشی دور کش دار

روفرشی شش متری دور کش دار یکی از محصولات جدید کارخانه های نساجی است. وجود کش از جابجایی و جمع شدن روفرشی روی فرش جلوگیری کرده آن را ثابت نگه می دارد‌.

کیفیت روفرشی کش دار قابل ضمانت است. این محصولات پس از شستشو، رنگ نمی دهند، پرز نمی شوند و کش آن نیز پس از مدت ها استفاده همچنان، کشش خود را حفظ می کنند.

برای تهیه این روفرشی ها، با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید.

فروش تضمینی روفرشی دور کش دار

مزایا استفاده از روفرشی کش دار

مزایا استفاده از روفرشی کش دار امروزه استفاده از روفرشی مخمل دورو روشن بسیار باب شده است؛ فرش های با زمینه و رنگ های روشن، فضای خانه را بزرگتر نشان داده و برای خانه ها و آپارتمان های کوچک گزینه بسیار خوبی هستند. از طرفی قیمت فرش ها نیز بسیار افزایش یافته و باید در نگهداری آن ها دقت بیشتری کرد.

فرش های روشن مستعد کثیفی بوده و آلودگی ها را بیشتر نشان می دهند. روفرشی ها برای حفاظت از فرش ها طراحی و تولید شده اند. محصولاتی که مانند پارچه و فرش، دارای تار و پود هستند؛ از فرش تازک تر و از پارچه هم ضخیم تر.

روفرشی ها مدت هاست که به عنوان محافظ فرش ها استفاده می شوند و در گذر زمان‌نیز شاهد تغییرات بسیاری در نوع نخ، طرح و نقشه و مدل بافت بوده اند.

روفرشی ها در ابعاد ۳،۶،۹ و ۱۲ متری تولید می شوند. طرح های متفاوتی روی این روفرشی ها پیاده شده است. روفرشی های مانند فرش ها دارای نقشه هستند و این طرح و نقشه در گذر زمان متناسب با نظر مصرف کنندگان تغییر کرده و از تنوع بالایی هم برخوردار بوده است.

روفرشی سنتی مانند طرح های قالی هاست؛ از این روفرشی می توان در خانه هایی که سبک سنتی خود را حفظ کرده اند استفاده کرد.

روفرشی ها از نظر نوع نخ مورد استفاده تفاوت هایی با هم دارند و بر همین اساس نیز نامگذاری می شوند. روفرشی ابریشمی، مخمل، مخمل ابریشمی ، دوشانل هز انواع روفرشی ها هستند.

خصوصیت مهم روفرشی ها سبک بودن آن هاست، همین امر سبب شده تا شستشوی آن ها در مقایسه با فرش ها بسیار راحت تر و کم هزینه تر باشد.

اما همین سبکی روفرشی، سبب می شود تا روفرشی روی فرش لیز بخورد و جمع شود. مشکلی که بسیاری افراد با آن مواجه بوده و از آن شاکی هستند. جمع شدن روفرشی ها، نظم خانه را هم به هم می ریزد. برای رفع این مشکل روفرشی های دور کش دار، توصیه می شوند.

این روفرشی ها سطح فرش را کاملا پوشانده و لبه های کش دار آن در زیر فرش قرار می گیرد. با این کار ، تمام سطح فرش حتی لبه ها و ریشه ها نیز پوشیده شده و تمیز می مانند. از طرف دیگر، روفرشی روی فرش کاملا ثابت شده و جابجا نمی شود.

این محصول برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند بسیار مناسب است.

بهترین عرضه کننده روفرشی دور کش دار

بهترین عرضه کننده روفرشی دور کش دار بسیاری از روفرشی های دور کش دار موجود در بازار وارداتی هستند. اما شرکت های نساجی داخلی نیز این محصولات را با کیفیت بالا تولید می کنند‌.

فروشگاه های فرش، پارچه فروشی ها، عرضه کنندگان کالای خواب و فروشگاه های معتبر اینترنتی انواع با کیفیت این محصولات را عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید