روفرشی, روفرشی کشدار, روفرشی کشدار مشهد

فروشنده روفرشی کشدار مشهد

ما مفتخریم برای اولين بار در ایران درصنعت تولید روفرشی ابریشم یزد کشدار ( کاور فرش ) باعث اشتغالزایی صدها نفر به طور مستقیم و هزاران نفر بصورت غیر مستقیم باشیم. گروه تولیدی روفرشی کشدار کیاپوش عالی ترین روفرشی کشدار مشهد را تولید و با کیفیتی مثال زدنی به بازار عرضه می دارد. زیبایی و مرغوبیت روفرشی ها تشخیص تفاوت آن ها را از فرش سخت کرده است می توانید خودتان وارد سایت شوید و از کارها دیدن کنید، متوجه کیفیت بالای کارها خواهید شد.مجموعه کیاپوش به عنوان مرجع فروش روفرشی های کشدار مشهد همیشه در دسترس شماست.

فروشنده روفرشی کشدار مشهد

معرفی کلی روفرشی کشدار مشهد

معرفی کلی روفرشی کشدار مشهدفرش ۹ متری ۷۰۰ شانه کشدار مشهد از جنس شانل ضخیم و درجه یک بافته شده اند و قسمت لبه های آن با کش پهن ۳ یا ۵ سانتی کش دوزی شده است و به شرطی که سایز مناسب فرش را انتخاب کرده باشید کاملا فیکس شده و دیگر با راه رفتن یا نشست و برخاست جمع نمی شود و حرکت نمی کند. شما میتوانید با روفرشی های کشدار مخمل شانل فشرده فرشهای قدیمی خودتون رو ، نو و جدید کنید.و با این روفرشی های کشدار ، عمر فرشهاتونو زیاد کنید واز استهلاک فرش هایتان بکاهید.

این روفرشی ها بدلیل اینکه دورتادور کشدوزی شده اند بسیار خوش ایست و مقاوم هستند. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاوه بر زیبایی،به کیفیت و مرغوبیت روفرشی توجه دارید می توانید با خرید روفرشی کشدار مشهد از همه نظر آسوده خاطر باشید زیرا این روفرشی ها تمامی نکات مثبت را یکجا دارند و پاسخگوی تمامی نیازهای شما هستند.فروش روفرشی کشدار در مجموعه کیاپوش در هر سایزی که خواسته باشید اعم از ۶ متری،۹ و ۱۲ متری صورت می گیرد و جلب رضایت مشتری اصلی ترین نکته در تولیدات این مجموعه ی بی نظیر و هنرمندانه است.

اصول نگهداری روفرشی کشدار مشهد

اصول نگهداری روفرشی کشدار مشهد در این مجموعه ما مفتخریم با مدرنترین دستگاه های روز دنیا به تولید روفرشی کشدار پرداخته ایم و در اندازه های استاندارد و متناسب و با بالاترین کیفیت محصولات را آماده و تقدیم شما خوبان می کنیم. اما عمر و دوام روفرشی تا حد زیادی به نگهداری صحیح نیز بستگی دارد. روفرشی های کشدار مشهد قابل شستشو با مواد شوینده هستند اما برای عمر بیشتر روفرشی بهتر است آن را با شوینده های اسیدی و سفید کننده نشوییم.

می توانید آن ها را با ماشین لباسشویی بشویید اما با دور آهسته تا آسیب نبیند. روفرشی را در فاصله های طولانی تر بشویید و در آفتاب مستقیم به مدت طولانی پهن نکنید با رعایت این نکات روفرشی شما از عمر و دوام بالاتری برخوردار خواهد بود.انواع طرح های مدرن و اصیل و زیبا و جذاب را درمجموعه تولیدی کیاپوش می توانید پیدا کنید و هیچ سلیقه ای بی نصیب از این روفرشی های جذاب کشدار نخواهد ماند. میتوانید به جای هزینه ی گزاف خرید فرش نو با این روفرشی های جذاب فرش های خود را نو کنید و از استهلاک فرش هاتون جلوگیری کنید.

مراکز تولید روفرشی کشدار مشهد

مراکز تولید روفرشی کشدار مشهد مشتریان عزیز از طریق این سایت وارد شده و خودتان از کارها بازدید کنید به وضوح متوجه تفاوت روفرشی کشدار مشهد با دیگر کارهای موجود در بازار خواهید شد. تفاوت وزن ،کیفیت پارچه های استفاده شده، وشفافیت رنگ رادر روفرشیهای ما،نسبت به روفرشیهای موجود در بازار می توانید ببینید.روفرشی کشدار ابریشمی با تراکم بسیار بالا ضخیم تر از روفرشی های ترک ،کیفیت بی نظیر ، طرح های متنوع،کاملاً فیکس شونده،قابل شستشو با ماشین لباسشویی ،در اندازه های ۶ ، ۹ و ۱۲ متری کاملا استاندارد در مجموعه کیاپوش موجود است.

خرید روفرشی جدید کشدار برای خانم هایی مناسب می باشد که نه تنها زیبایی و ظرافت فضا برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است بلکه کیفیت و جنس مرغوب این پارچه ها باعث مقبولیت زیاد و فروش بالای آن ها شده است.از مزایای روفرشی کش دار میتوان گفت از فرش در برابر نور مستقیم خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش می شود محافظت می کند. خاب فرش همچنان حفظ می شود و بافت آن بر هم نمی خورد. فرش همچنان تمیز باقی می ماند و نیاز به شستن آن کم می شود.

از سوخته شدن و پاره شدن فرش در اثر عوامل مختلف جلوگیری می شود. تنوع رنگ و طرح در این مدل روفرشی بسیار گسترده می باشد. به آسانی جمع نمی شوند، سر نمی خورد و ثابت می ماند. جنس آنها ابریشم متراکم است و ظاهری مجلل دارند و می توانند فضایی آراسته را برای افراد به ارمغان آوردند.مجموعه کیاپوش بهترین مرکز تولید روفرشی کشدار مشهد از طریق این سایت مستقیما در خدمت شماست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید