روفرشی

عرضه مستقیم روفرشی رنگ گردویی

عرضه مستقیم فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه رنگ گردویی توسط این مرکز موجب شده است که از قیمت آن بسیار کاسته شود، بنابراین افراد بسیاری که قصد خرید این محصول را دارند به این نمایندگی مراجعه کنند تا بتوانند روفرشی با کیفیت بالا تهیه نمایند.

عرضه مستقیم روفرشی رنگ گردویی

آشنایی با انواع روفرشی کلاسیک

آشنایی با انواع روفرشی کلاسیک انواع فرش ۹ متری سرای ایرانی کلاسیک شامل روفرشی های ترک ابریشمی روفرشی مخملی گردویی و روفرشی های با طرح های مدرن می باشد که امروزه برای پیشگیری از کثیف شدن فرش ها از انواع این روفرشی ها استفاده می گردد. خانم ها برای اینکه بتوانند دکوراسیون منزل خود را نیز خاص و ویژه نمایند معمولاً از روفرشی هایی استفاده می‌کنند که سبک کلاسیک داشته باشد.

یکی از پرفروش ترین محصولاتی که بعد از فرش ها می‌توان از آن نام برد همین روفرشی ها می باشند که بیش تر خانم ها برای منازل خود این محصولات را خریداری می‌کنند تا بتوانند دوام فرش های خود را بیش تر نمایند و همچنین از کثیفی زودهنگام فرش ها جلوگیری کنند. روفرشی های مخملی گردویی به دلیل این که دارای بافت منسجم هستند به راحتی بر روی فرش چسبیده و جمع نمی گردند و این یکی از مزیت‌های مهم این محصول می باشد.

لازم است بدانید این‌گونه محصولات که در داخل کشور ما تولید می شوند دارای بالاترین کیفیت هستند و علاوه بر اینکه در داخل کشور از فروش بالایی برخوردار هستند و در کشورهای دیگر نیز مشتریان بسیاری دارند. کیفیت در جنس و همچنین تنوع رنگی بالای محصولات موجب شده که فروش آن ها چندین برابر شود.

شرکت هایی که به تولید روفرشی تک رنگ مشغول می باشند از مجهز ترین و به روز ترین دستگاه ها برای تولید روفرشی استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از  مواد اولیه مرغوب موجب کیفیت بالای محصولات تولید شده این شرکت ها گردیده است.

بهترین مراکز خرید روفرشی رنگ گردویی

بهترین مراکز خرید روفرشی رنگ گردویی از بهترین مراکز خرید روفرشی رنگ گردویی می توانید این محصولات را در متراژهای مختلف خریداری کنید. اندازه این روفرشی ها به طور معمول شش متری هستند اما اگر مشتری سفارشی به اندازه بزرگتر داشته باشد این مراکز سفارش آنها را قبول می نمایند و با سفارش به شرکت تولیدی محصول مورد نظر مشتری را برایش فراهم می کنند.

انواع مختلف روفرشی با طرح ها و رنگ های گوناگون توسط این مرکز به فروش می‌رسد، همچنین این مرکز به عنوان پخش کننده اصلی روفرشی ها در کشور می باشد که انواع مختلف روفرشی های ترک و ایرانی را با قیمت مناسبی به فروشندگان دیگر شهرها نیز ارسال می کند. اگر شما از این مرکز سفارشات خود را به صورت عمده ثبت نمایید می توانید از تخفیفات ویژه فروش عمده این اجناس نیز بهره مند گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید