روفرشی, روفرشی فانتزی

شرکت پخش روفرشی فانتزی

روفرشی کشدار ترکیه ای فانتزی یکی از انواع روفرشی های مورد استفاده در منازل است.همانطور که می دانید،روفرشی از فرش شما محافظت می کند و در بین ایرانیان و منزل های ما جایگاه ویژه ای دارد.هم از کثیف شدن فرش جلو گیری می کند و هم با این کار شست و شوی فرش را برای شما آسان می کند.علاوه بر آن که می تواند از فرش شما محافظت کند ممکن است به صورت مستقل به عنوان زیر انداز هم استفاده شود.

شرکت پخش روفرشی فانتزی

بررسی انواع روفرشی طرح فانتزی

بررسی انواع روفرشی طرح فانتزی

جدیدترین مدل روفرشی ۹ متری ترک ارائه شده،روفرشی مدرن و رو فرشی های فانتزی در طرح ها و رنگ های مختلف هستند که با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند می توانند به شما انتخاب های متنوعی بدهند.رو فرشی ها انواع مختلفی دارند،از جمله رو فرشی های مخمل،که از دو نوع نخ معمولی و مخمل در آن استفاده شده.

نوع دیگر رو فرشی، رو فرشی های سنتی یا کلاسیک هستند که طرح های خشتی و سنتی را در خود جای دادند و مناسب سبک دکوراسیون سنتی می باشند.دقت کنید این روفرشی ضخامت بسیار کمی دارد و به عنوان زیر انداز استفاده می شود.

رو فرشی های مدرن آن دسته رو فرشی هایی هستند که در منازل با دکوراسیون مدرن استفاده می شوند،بد نیست بدانید که بسیاری از رو فرشی ها را به تنهایی روی سرامیک هم می توان پهن کرد.ولی محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع رو فرشی که بسیار مورد توجه است،رو فرشی های ترک می باشد.

این سبک رو فرشی از کیفیت بسیار مرغوب و عالی بر خوردار است و با توجه به برندی که دارد خریدار با آرامش خاطر اقدام به خرید آن می کند.در نظر سنجی های عمومی بیشترین رضایت ثبت شده از این روفرشی را مشاهده کردیم.

بررسی دقیق تر قیمت روفرشی فانتزی

بررسی دقیق تر قیمت روفرشی فانتزی

همانطور که می دانید،عوامل بسیار زیادی روی قیمت گذاری محصولات مختلف اثر گذار است.از جمله این موارد،جنس الیاف کار شده در محصول و هم چنین سایز و ابعاد و البته طرح مورد استفاده شده در آن.طبیعی است که چنین قیمت گذاری هایی باشند و به دنبال آن طیف گسترده ای از قیمت ها در دسترس مشتری قرار بگیرد.

اما اگر می خواهید انتخاب مطمئن و دقیقی داشته باشید بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید و بعد از بررسی کاتالوگ ها و انواع طرح های پیشنهادی ما نسبت به خرید اجناس اقدام کنید.امروزه با توجه به نوسانات بازار،قیمت دقیق و به روزی جهت ارائه به مشتری در دسترس ما نیست.

اما شما می توانید با مراجعه به مراکز و دفاتر فروش از دقیق ترین قیمت ها اطلاع کسب کنید.بعد از ثبت سفارش خود آسوده خاطر باشید.هدف ما کسب رضایت و خشنودی شما می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید