روفرشی, روفرشی کشدار

سفارش انواع روفرشی کشدار ساده عمده

امروزه در زندگی آپارتمانی و ماشینی شستشوی فرش کار بسیار سخت و هزینه بری است بنابراین استفاده از انواع روفرشی ابریشم یزد و روفرشی کشدار برای تمیز و سالم نگه داشتن فرش بسیار باب شده است.

برای سفارش روفرشی کشدار ساده عمده در سایز های مختلف و مورد نظر خود با انواع طرح ها و کیفیت جنس میتوان به فروشگاه ها و مراکز خرید فرش و روفرشی مراجعه نمود.

سفارش انواع روفرشی کشدار ساده عمده

بررسی نکاتی درباره روفرشی کشدار ساده عمده

بررسی نکاتی درباره روفرشی کشدار ساده عمده از آن جهت که گفته شد در اپارتمان ها شستشوی فرش یا تعویض روفرشی ۹ متری زری دار کار سخت و هزینه بری است استفاده از رو فرشی به علت شستشوی راحت و قیمت مناسب و تعویض راحت تر بسیار طرفدار پیدا کرده است.

رو فرشی ها در سایز مختلف و به صورت ساده و کش دار عرضه می شود حتی امروزه روفرشی ساده گرد برای انواع فرش های گرد در سایز های مختلف تولید و عرضه می شوند. به علت گوناگونی طرح و رنگ رو فرشی ها به راحتی می شود آن ها را با مبل و پرده ست کرد.

بعصی از رو فرشی ها دو رو دارند و در صورت کثیفی می شود از روی دیگر استفاده کرد این رو فرشی ها دارای جنس ضخیم تری نسبت به سایر رو فرشی ها می باشد.

جنس های رو فرشی رابطه مستقیمی بر کیفت و نوع شستشو این محصول دارد جنس روفرشی ها غالبا از جنس پنبه پشم کتان و یا ابریشم و مخمل می باشد که جنس ابریشم ان نازک تر و ظریف تر و با دوام بیشتری است.

یکی از معایب رو فرشی ها سر خوردن از روی فرش و موکت می باشد برای حل این مشکل شرکت های تولیدی به دور روفرشی کش های مقاوم و ضخیمی دوخته اند که براحتی این کش ها زیر فرش رفته و اصلا قابل مشاهده نیستند و به خوبی رو فرشی را فیکس کرده و امکان جابه جابی را کاهش می دهد این نوع رو فرشی بسیار مناسب خانه هایی که کودک دارند است.

روفرشی های کشدار از نوع روفرشی های مدرن ترک می باشند و جنسی ابریشمی یا مخملی دارد بسیار ظریف و بافت ریزی را دارا هستند به راحتی در ماشین لباس شویی های بزرگ قابل شستشو هستند‌ بسیار سبک و دارای طرح و رنگ های متنوع و زیبایی هستند.

راهنما انتخاب روفرشی کشدار ساده عمده

راهنما انتخاب روفرشی کشدار ساده عمده برای انتخاب و خرید روفرشی ساده کشدار باید به چند نکته مهم توجه نمود؛

سایز فرش؛ اولین نکته که مهمترین نکته خرید اصولی می باشد توجه به سایز فرش و میزان پوشانندگی که از رو فرشی مد نظر داریم است اگر نمیخواهید کل فرش را با رو فرشی کاور کنید میتوانید از رو فرشی های ساده و کوچکتر استفادا کنید در نظر داشته باشید برای کاور نیمی از فرش نمیتوان از رو فرشی کشدار استفاده نمود.

جنس رو فرشی؛ حتما حتما در مورد جنس روفرشی میزان دوام و نوع شستشو با فروشند صحبت و مشورت کنید تا اطلاعات کافی بدست اورید اگر قصد خرید رو فرشی ساده دارید جنس های ابریشمی اصلا مناسب شما نیستند بهتر از جنس های دو رو مخمل و ضخیم تر استفاده کنید تا از روی فرش سر نخورند ولی اگر از روفرشی کشدار استفاده میکنید بهترین گزینه خرید روفرشی ابریشمی است. حتما جنس نخ رو فرشی باید به گونه ای باشد که در هنگام شستشو رنگ پس ندهد و به خوبی کثیفی و لکه ها با شستشو از تارو پود روفرشی جدا شود.

انتخاب طرح و رنگ مناسب؛ با توحه به طرح های مختلف روفرشی شامل مدرن کلاسیک گلیم وگلدار و ساده… حتما هنگام خرید روفرشی کشدار به فضای منزل نوع چیدمان و طراحی و دکوراسبون منزل خود دقت کنید.

قیمت خرید روفرشی کشدار ساده عمده

قیمت خرید روفرشی کشدار ساده عمده قیمت روفرشی کشدار ساده معمولا بسته به نوع کیفیت نخ استفاده شده و جنس نخ و… از ارزان تا قیمت بالا متغییر می باشد خریداران میتوانند بسته به بودجه و سلیقه خود روفرشی مورد نظر خود را تهیه کنند.

برای خرید رو فرشی به صورت عمده میتوان علاوه بر خرید حضوری از بازار و نمایندگی های فرش و روفرشی از سایت های معتبر اقدام به خریدی مطمئن و با کیفیت نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید