روفرشی, روفرشی کشدار

خرید روفرشی کشدار گرد صادراتی

در حال حاضر روفرشی کشدار انواع گوناگونی دارند که در اشکال هندسی مختلف با تنوع طرح و رنگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که از جمله انواع آن می توان به روفرشی کشدار گرد اشاره نمود که در نوع خود منحصر به فرد و نیز از کاربرد زیاد در منازل برخوردار می باشد.

بنابراین خرید روفرشی کشدار را در سایز و اندازه های متفاوت با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان تر می توان از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی محصول و همچنین نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور با تنوع طرح و رنگ، نقش و نگار، ابعاد و اندازه خریداری نمایند که هر کدام از این مراکز از مزایای خاصی در خرید و فروش محصول برخوردار می باشند.

خرید روفرشی کشدار گرد صادراتی

انواع روفرشی کشدار گرد کدام اند؟

انواع روفرشی کشدار گرد کدام اند؟

همان طور که از نامش پیداست روفرشی کشدار در واقع کاور و روکشی است که به منظور محافظت کردن از فرش در مقابل کثیفی و خراب شدن استفاده می شود که بر روی فرش پهن می شود.

شایان ذکر است از انواع روفرشی کشدار گرد می توان به روفرشی کشدار ترک، کلاسیک، مدرن، ابریشمی و غیره اشاره نمود که در سایزهای متفاوت اغلب جهت پاخوری و جلوگیری از کثیفی و محافظت از فرش در برابر نور آفتاب مورد استفاده قرار می گیرند که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

بنابراین با توجه به انواع روفرشی هایی که نام برده شد هر کدام بسته به نوع خود از مواد اولیه متفاوت و مرغوبی تولید شده اند که بسته به نوع جنس، مدل، تنوع طرح و رنگ، اندازه، استاندارد، کیفیت و غیره از قیمت متفاوتی برخوردار بوده و بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند که مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مزایا استفاده روفرشی کشدار گرد نانو

مزایا استفاده روفرشی کشدار گرد نانو باید خاطر نشان کرد که این روفرشی ها دارای مزایای و مشخصات ویژه ای می باشند که از مزایای روفرشی کشدار گرد نانو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این فرش دارای دوام و عمر طولانی بوده که از قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد.
  2. روفرشی کشدار گرد از پارچه های ضخیم با مواد اولیه مرغوب و طبیعی ساخته شده اند.
  3. این نوع فرش از ضخامت بسیار بالا برخوردار بوده و نیز به راحتی قابل شستشو می باشد.
  4. با تنوع جنس های مخمل و ابریشمی از جذابیت و زیبایی ظاهری خاصی برخوردار می باشند.
  5. صادرات آن به اکثر کشورهای دنیا در توسعه تولید و پیشرفت اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد.
  6. جهت جلوگیری از کثیفی و تابش نور مستقیم خورشید به فرش از کاربرد زیادی برخوردار می باشد.
  7. این روفرشی در ابعاد و سایز های مختلف با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند.
  8. این گونه روفرشی دارای تنوع طرح و رنگ های بسیار شیک و زیبا می باشد که دوستداران زیادی دارد.
  9. دارای جنسی بسیار نرم و لطیف و نیز تمام دور فرش کش دوزی شده که باعث می شود فرش جمع نشود.
  10. در برخی نقاط مختلف کشور از جمله یزد و کرمان توسط شرکت های تولیدی معتبر با استفاده از مواد اولیه مرغوب و نیز با استفاده از بهترین متریال توسط دستگاه های صنعتی مدرن با بهترین شیوه کیفیت تولید و نیز با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شوند که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش مستقیم روفرشی کشدار گرد

فروش مستقیم روفرشی کشدار گرد

روفرشی کشدار یکی از انواع روفرشی های پر فروش بوده که فروش روفرشی گرد، به روش مستقیم توسط نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور با تنوع کیفیت و تنوع طرح و رنگی که دارد در سایز و اندازه های مختلف و نیز اشکال هندسی متفاوت از جمله گرد توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و به بازار اقتصاد و صادرات کشور رونق چشمگیری ببخشد.

ناگفته نماند که فروش روفرشی کشدار صادراتی، به کشورهایی نظیر: عراق، افغانستان، عمان، آذربایجان، پاکستان، ارمنستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به روش عمده و مستقیم باعث شده بر میزان تولیدات انبوه محصول افزوده و نیز با حذف واسطه از قیمت محصول کاسته شود تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را سفارش و خریداری نمایند که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت و مقرون به صرفه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید