روفرشی

بازرگانی انواع روفرشی طرح خشتی

بازرگانی انواع فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه طرح خشتی، این محصول را با تنوع قابل توجهی ارائه می دهد. روفرشی، نوعی روانداز نسبتا ضخیم می باشد که به منظور محافظت از فرش در برابر آلودگی و عوامل محیطی مثل نور آفتاب استفاده می شود. طرح خشتی، یکی از شیک ترین و محبوب ترین طرح های روفرشی محسوب می گردد.

بازرگانی انواع روفرشی طرح خشتی

آشنایی با انواع روفرشی طرح خشتی

آشنایی با انواع روفرشی طرح خشتیفرش ۹ متری سرای ایرانی، کالای بسیار مهم و با ارزشی است که تقریبا در همه خانه ها برای پوشاندن کف به کار می رود. به جرات می توان گفت که هیچ کفپوشی نمی توانند‌‌؛ شیک تر و مناسب تر از فرش های زیبا باشد.

یکی از مهم ترین دغدغه های مردم در رابطه با فرش، کثیف شدن و سختی کار شست و شوی آن می باشد؛ به عنوان مثال می توان به ریختن غذا توسط کودکان یا نفوذ گرد و غبار از پنجره های باز اشاره کرد.

در حال حاضر وسیله ای به نام روفرشی وجود دارد که به منظور محافظت بیشتر از قالی تولید شده است‌؛ روفرشی ها، ضخامت مناسبی داشته و با طرح و نقش هایی شبیه به فرش طراحی می گردند‌؛ همچنین روفرشی، باعث محافظت از قالی در برابر نور شدید آفتاب شده و از رنگ پریدگی آن جلوگیری می کند.

انواع روفرشی طرح خشتی را می توان به عنوان یکی از زیباترین و پر طرفدارترین نمونه های این محصول معرفی نمود. این طرح، بسیار شبیه به فرش دستباف بوده و جلوه ویژه ای به محیط منزل می بخشد.

لازم به ذکر است که روفرشی سنتی طرح خشتی به نوبه خود تنوع داشته و با رنگ ها و نقش های مختلفی مشاهده می شود.

خرید عمده روفرشی طرح خشتی

خرید عمده روفرشی طرح خشتی خرید عمده روفرشی طرح خشتی به میزان قابل توجهی صورت می گیرد‌؛ زیرا همان طور که در بخش قبل اشاره شد؛ این طرح افراد را به یاد فرش دستباف انداخته و به همین علت بسیار محبوب است.

فروشندگان فرش، گلیم و لوازم خانگی از جمله مهم ترین خریداران عمده روفرشی اصیل طرح خشتی به شمار می روند.

روفرشی طرح خشتی، تنوع قابل قبولی داشته و هر نوع آن با استفاده از رنگ های خاصی طراحی شده است‌؛ به این ترتیب افراد با هر سلیقه ای می توانند‌‌؛ از بین آنها انتخاب کنند.

علاوه بر آنچه پیشتر در مورد هدف تولید روفرشی گفته شد‌‌؛ گاهی اوقات برای پوشاندن فرش های مستعمل و رنگ و رو رفته نیز از روفرشی طرح خشتی که ظاهری شیک دارد؛ استفاده می کنند. به این ترتیب با صرف هزینه ای اندک، می توان شکل ظاهری قالی را تغییر داد؛ البته این وسیله به عنوان زیرانداز نیز به کار می آید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید