روفرشی, روفرشی طرح فرش

مرکز صادرات روفرشی دور کشدار طرح فرش

روفرشی صادراتی یزد طرح فرش با توجه به گران تر شدن قیمت انواع فرش در بازار مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد و برای تمیزتر نگهداشتن فرش مورد استفاده قرار می گیرد. در مرکز صادرات روفرشی دور کشدار طرح دار می توانید انواع متفاوتی از این محصول را خریداری کنید این مرکز صادرات با دارا بودن تجربه بالا می تواند بهترین انواع محصول را در داخل و خارج از ایران در اختیار مشتریان قرار دهد.

مرکز صادرات روفرشی دور کشدار طرح فرش

مدل های جدید روفرشی دور کشدار طرح فرش

مدل های جدید روفرشی دور کشدار طرح فرش امروزه مدل های بسیار جدیدی از روفرشی طرح پتو دور کشدار در بازار موجود هستند که اگر به صورت کلی بخواهیم انواع مختلف این محصولات را دسته بندی کنیم می‌توان آنها را در دو دسته بندی مدل جداگانه قرار داد:

  1. مدل های ترنج دار: ترمه و ترنج به عنوان پر استفاده ترین محصولات مورد استفاده در فرش های مختلف به شمار می‌روند که از زمان های قدیم تا به کنون مشتریان بسیار زیادی را در بازار فرش به خود اختصاص داده اند به صورت کلی یکی از مدلهای روفرشی دور کش دار طرح فرش می‌توان مدل هایی دانست که دارای ترمه و ترنج می باشند و دقیقا مانند شکل فرش اصلی عملکرد مخصوصی دارد.
  2. مدل بدون ترنج: یکی دیگر از مدل‌های روفرشی کشدار را می‌توان مدلهای بدون ترنج دانه در انواع مختلف بدون کش این محصولات ترنج به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نگرفته است و طرح آنها کاملا ساده می باشد زیرا امروزه طرح های فرش بسیار مختلفی در بازار موجود هستند که بدون ترنج هستند و کیفیت بالایی نیز دارند و امروزه در بازار بیش از فرشهای ترنج دار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

مشخصات بهترین روفرشی دور کشدار طرح فرش

مشخصات بهترین روفرشی دور کشدار طرح فرش امروزه انواع بسیار متفاوتی از روفرشی های دور کش دار طرح دار در بازار موجود هستند که هر یک از انواع مختلف این محصولات کیفیت‌های مخصوص به خود را دارد به صورت کلی اگر بخواهیم به مشخصات بهترین روفرشی دور کشدار طرح فرش بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کش مقاوم: کش هایی که در قسمت کناره انواع مختلف این محصولات قرار می گیرد باید از انواع کاملا مقاوم و درجه یک باشد و به راحتی خراب و یا از هم کشیده نشوند دقت به کش روفرشی می‌تواند یکی از عوامل موثر بر روی کیفیت آن باشد.
  • جنس: امروزه در بازار فروش روفرشی مخملی مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می دهد و انواع روفرشی های مخمل به دلیل دارا بودن کیفیت بالاتر و جنس بهتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند به همین دلیل یکی از مشخصات بهترین روفرشی دور کشدار طرح فرش را می توان به کار رفتن جنس های درجه یک و مقاوم در بدنه آنها دانست.
  • ضد آب بودن: یکی دیگر از مشخصات بهترین روفرشی دور کشدار که می‌توان در اینجا به آن اشاره نمود این است که انواع مختلف این محصولات باید کاملا ضد آب باشند تا در برابر لکه مقاومت بالاتری از خود نشان بدهند این موضوع را می توانید در هنگام خرید با پاشیدن چند قطره آب بر روی روفرشی امتحان کنید.

قیمت فروش روفرشی دور کشدار طرح فرش

قیمت فروش روفرشی دور کشدار طرح فرش قیمت فروش روفرشی دور کشدار تا حدود زیادی افزایش داشته است و قیمت انواع مختلف این محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی این موضوع را می توان اندازه روفرشی دانست زیرا این محصول در انواع ۹ متری ۶ متری ۱۲ متری و غیره در بازار موجود میباشد که بدیهی است که هر چه اندازه آنها بزرگتر باشد قیمت آن تا حدود زیادی افزایش پیدا می‌کند.

فروش روفرشی طرح فرش شیک در بازار مشتریان بسیار زیادی دارد و هر چند زبان مختلف این محصولات شیک تر باشند و در آن ها از میزان ابریشم و بیشتری استفاده شده باشد می‌توان گفت قیمت آنها به مراتب بالاتر می‌رود این در حالی است که کیفیت های پایین تر روفرشی قیمت مناسب و پایین تری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید