چمن مصنوعی, چمن مصنوعی حیاط

مرکز خرید چمن مصنوعی حیاط مدرسه در مشهد

چمن مصنوعی از کفپوش های شبیه به چمن طبیعی به شمار آمده که در کف حیاط، تراس، فضاهای شهری و … قابلیت کاربرد را دارا می باشد. از ویژگی یا مشخصه بارز این چمن می توان به استقامت فوق العاده آن اشاره کرد که البته همراه با دوامی زیاد بوده و همینطور از تراکم مناسبی نیز بهره برده است. اکنون در برترین مرکز خرید این محصول که در مشهد و نقاط دیگر کشور برقرار است؛ می توان به باکیفیت ترین مدل های آن مانند چمن مصنوعی حیاط مدرسه، چمن مصنوعی زمین بازی و … دست پیدا کرد.

مرکز خرید چمن مصنوعی حیاط مدرسه در مشهد

ویژگی های چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک

ویژگی های چمن مصنوعی مدارس و مهد کودکچمن مصنوعی که امروزه به عنوان پرکاربردترین نوع کفپوش شناخته شده است؛ مناسب برای اجرا در فضاهایی است که فاقد چمن طبیعی می باشند.
در واقع این کفپوش ها دارای نرمی و انعطاف مناسبی بوده و ساعت ها می توان روی آن ها کارهای مختلف مانند بازی کردن را به انجام رساند.
شاید زمانی که نام این چمن به میان می آید؛ سریع ذهن افراد به چمن مصنوعی زمین های فوتبال کشانده شود؛ اما باید گفت که این کفپوش حالا در انواع فضاهایی که نام خواهیم برد؛ مورد نصب قرار گرفته و بهترین کارایی ها را از خود بروز داده است:

  1. در حیاط مدارس و مهد کودک
  2. زمین های بازی تنیس
  3. در انواع پارک های کوچک و بزرگ
  4. در زمین های گلف و دو میدانی
  5. در باغ تالارها

اما موضوع دیگری که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم؛ ویژگی چمن مصنوعی مدارس و مهد کودک و یا مشخصات کلی این کفپوش است که آن را در گزینه های زیر نام خواهیم برد:

  • چمن مصنوعی مدارس و مهدکودک از موادی کاملاً استریلیزه و بهداشتی تولید گشته و آسیبی را به کودکان و نوجوانان وارد نخواهد ساخت.
  • رنگ سبز این چمن مقاومت خوبی را در برابر انواع شرایط داشته و همچنان سبز خواهد ماند.
  • دارای قابلیت نصب بسیار راحتی است.
  • باعث کاهش هزینه هایی همچون خرید ماشین چمن زنی خواهد شد.
  • نیازمند رسیدگی کمتری می باشد.
  • بدون نیاز به کاشت مجدد خواهد بود.

فروش چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

 یکی از چمن هایی که در حوزه فروش چمن مصنوعی با استقبال و درخواست بیشتری از سوی خریداران همراه بوده است؛ چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه می باشد.
این چمن از کاربرد دو منظوره برخوردار می باشد؛ یعنی هم جلوه و زیبایی حیاط مدارس را افزایش خواهد داد و هم کف‌هایی به مراتب نرم از موزاییک، کاشی و … را برای استفاده‌ی دانش آموزان فراهم می سازد.

در ادامه‌ی توضیحات باید گفت زمانی که دانش آموزان به شیطنت و بازی مشغول بوده و ممکن است زمین بخورند و بیفتند؛ چمن مصنوعی شدت صدمات و جراحات وارد شده به آن ها را به شدت کاهش خواهد داد و در نتیجه زمینه ای برای مراقبت بیشتر از آن ها را به وجود می آورد.

اکنون قصد داریم در این بخش نکاتی را عنوان نماییم که با دقت به آن ها می توان انتخاب بهتر و مطلوب تری از چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه را انجام داد که در قسمت زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  1. با توجه به اینکه چمن مصنوعی اجرا شده در حیاط مدرسه از اهمیت و حساسیت بالایی با وجود تعداد بالای دانش آموزان برخوردار می باشد؛ لذا تا حد ممکن باید چمن‌هایی با تراکم زیاد را انتخاب کرد.
  2. این چمن ها روزانه در معرض پاخور بیشتری قرار داشته و فعالیت های به مراتب بیشتر هم روی آن ها انجام می شود؛ بنابراین باید انتخاب چمن های متشکل از الیاف مقاوم را در اولویت قرار داد.
  3. همچنین باید چمن هایی را انتخاب کرد که ارتفاع الیاف آن ها مناسب باشد؛ در این صورت عملیات پاکیزه سازی آن ها و یا نظافت، با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ اجرای چمن مصنوعی در مدارس

پرسش و پاسخ اجرای چمن مصنوعی در مدارس چمن مصنوعی مدارس از قابلیت ضربه پذیری مناسبی برخوردار بوده و هزینه های مربوط به نگهداری آن نیز بسیار کم می باشد.
همچنین این کفپوش دارای اثرات مثبت تری بر روحیه دانش آموزان بوده و شور و شوق آن ها را نیز افزایش خواهد داد.
بماند که چمن مصنوعی مثل آسفالت یا هر سطح سخت دیگری نبوده و راه رفتن، دویدن و هر کار دیگری روی آن با لذت و راحتی بیشتری قابل انجام خواهد بود.

حالا در کنار تمامی مزایای که از این محصول نام بردیم؛ نوبت می رسد به پرسش و پاسخ هایی که در رابطه با اجرای چمن مصنوعی مدارس از سوی مدیران پرسیده می شود.
تعدادی از آن ها را گزینه های زیر ذکر خواهیم کرد:

  • یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود؛ این است که آیا مشکل سُر خوردن روی چمن مصنوعی مدرسه برای دانش آموزان به وجود نمی آید؟
    در جواب باید گفت که این چمن از الیافی درجه یک و استاندارد بهره برده و بنابراین ثبات لغزشی را آورده و از بروز این مشکل جلوگیری خواهد کرد.
  • بهترین مدل چمنی که می توان برای حیاط مدرسه انتخاب کرد؛ کدام است؟
    در پاسخ می توان به چمن های چند منظوره اشاره کرد که امکان انجام بازی های مختلف روی آن ها با اطمینان کامل وجود دارد.
  • اگر در حیاط مدرسه ای که با این چمن پوشیده شده؛ برف بارید و یخ زد چه باید کرد؟
    پاسخ این است که چمن مصنوعی تا زیر سی درجه زیر صفر نیز دارای مقاومت سرمایشی خواهد بود؛ همچنین الیاف آن در برابر یخ زدگی یا بارش برف آسیب نخواهند دید و با پارو کردن می توان برفروبی را از روی آن انجام داد.

نرخ روز انواع مختلف چمن مصنوعی در بازار

حُسن و مزیت چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی را می توان در این دانست که همیشه پابرجا بوده و مانند چمن سبز طبیعی دارای عمر کوتاه و ناپایدار نمی باشد.
لذا با نصب آن در هر محیطی، می توان سال های سال از آن استفاده های لازم را به عمل آورد.
اکنون در این بخش می خواهیم شما را با انواع مختلفی از مدل های موجود از این محصول که در بازار مورد خرید و فروش گسترده واقع شده اند آشنا نماییم که عبارتند از:

  • چمن مصنوعی ارکیده
  • چمن مصنوعی صدف
  • چمن مصنوعی اسپریت
  • چمن مصنوعی مونو فیلامنت

هر یک از این چمن ها با الیاف متفاوتی ساخته شده و در نتیجه مشخصات فنی و گاهاً ویژگی های ظاهری آن ها نیز با هم دارای تفاوت هایی می باشد.
لذا با توجه به تنوعی که در انواع این چمن ها جای گرفته است؛ می توان از متغیر بودن نرخ چمن مصنوعی در بازار خبر داد که از درجات متوسط تا درجه بالا را شامل شده است.
بعد از استعلام دقیق قیمت ها می توان گام دوم را برای خرید این محصولات برداشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید