روفرشی, روفرشی کشدار

مرکز توزیع روفرشی کشدار ۹متری آمل

تولید روفرشی صادراتی یزد در طرح ها و نقش های متنوع و با رنگبندی های متفاوت توسط چندین تولیدکننده روفرشی در بالاترین کیفیت صورت می گیرد. روفرشی کشدار ۹ متری یکی از پرفروش ترین نمونه های این محصول است.‌ مرکز توزیع روفرشی کشدار آمل با عرضه مستقیم این نمونه روفرشی به بازار فروش در حداقل قیمت، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نمودن است. خریداران عمده می توانند با مراجعه به این مرکز و مشاهده طرح های مختلف این محصول همچنین استعلام قیمت هر نمونه، روفرشی مدنظر را انتخاب و خریداری نمایند.

مرکز توزیع روفرشی کشدار 9متری آمل

آشنایی با انواع روفرشی کشدار آمل

آشنایی با انواع روفرشی کشدار آمل تولیدکنندگان روفرشی طرح پتو از متریال های مختلفی در تهیه این محصول استفاده می کنند. به همین دلیل روفرشی کشدار از لحاظ جنس نیز انواع مختلفی دارد.

روفرشی کشدار ابریشمی بسیار لطیف و نرم و در عین حال سبک و نازک است. این روفرشی به دلیل تراکم بالا و انسجام بافت از دوام و‌ماندگاری بالایی برخوردار است.

روفرشی مخمل نیز نرمی و لطافت خاصی دارد، اما قدری سنگین تر و ضخیم تر از طرح های ابریشمی این محصول است.

از انواع دیگر روفرشی می توان به روفرشی شانل، زرک دار و روفرشی های نانو اشاره کرد. نوع نخ بکار گرفته شده در تهیه هر کدام از نمونه های روفرشی، کیفیت این محصول را مشخص می کند.

روفرشی هایی که با استفاده از فناوری نانو تولید شده اند، مقاومت بالایی در مقابل لکه و‌آلودگی از خود نشان داده و‌ بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده اند.

از لحاظ ابعاد نیز روفرشی را می توان در ابعاد سه، شش، نه و‌دوازده متری در بازار فروش پیدا کرد. روفرشی دور کشدار در سبک های سنتی و مدرن تولید شده که هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.

مزیت روفرشی کشدار آمل با الیاف شانل

مزیت روفرشی کشدار آمل با الیاف شانل همانطور که می دانید، استفاده از روفرشی به منظور محافظت از فرش در مقابل اشعه خورشید همچنین جلوگیری از آلودگی و لک شدن فرش، امری ضروری به نظر می رسد.

روفرشی کشدار جدید آمل با استفاده از الیاف شانل تهیه شده و مزیت و برتری هایی نسبت به روفرشی های قدیمی دارد.

نخ شانل از الیاف پنبه بوده و حالتی مخملی و نرم در بافت روفرشی ایجاد می کند. راه رفتن روی روفرشی شانل، حس راه رفتن روی فرش های ابریشمی را در شما ایجاد می کند.

استفاده از نخ شانل در تهیه این روفرشی سبب شده است این محصول از ضخامت و سنگینی مناسبی برخورذار بوده و کمتر روی فرش لیژ خوردن و جمع شود. همچنین الیاف پنبه ای شانل، اصطکاک کمتری با فرش ایجاد می کند.

اما مهمترین مزیت روفرشی کشدار آمل فیکس شدن کامل این روفرشی با فرش است. دور تا دور روفرشی کشدار شانل پارچه ای محکم دوخته شده که از داخل آن کش رد می شود. با قرار گرفتن لبه های فرش داخل روفرشی کشدار، فرش شما کاملا درون روفرشی ثابت می شود. همین امر از جمع شدن و چروک شدن روفرشی جلوگیری می کند.

از ویژگی های دیگر روفرشی شانل می توان به شستشوی آسان این روفرشی اشاره کرد.

ثبات رنگ از خصوصیات مهم روفرشی دور کشدار شانل است. شستشوی مکرر این روفرشی سبب تغییر رنگ و پایین آمدن کیفیت این محصول نخواهد شد.

روفرشی کشدار آمل تراکم بالایی داشته و همین امر ماندگاری و طول عمر روفرشی را بالا برده است.

تنوع طرح و مدل همچنین رنگبندی در این محصول، انتخاب روفرشی را برای خریداران آسان نموده است.

خرید مستقیم روفرشی کشدار آمل

خرید مستقیم روفرشی کشدار آمل خرید روفرشی کشدار از طریق بازارهای مختلفی امکان‌پذیر است.

تولیدکنندگان روفرشی آمل به منظور تسهیل در امر خرید و فروش این محصول همچنین کاهش هزینه های جانبی و پایین آوردن قیمت نهایی روفرشی اقدام به عرضه مستقیم این محصول از طریق نمایندگی های فروش خود نموده اند.

خریداران عمده با خرید مستقیم این محصول به قیمت تولیدی کارخانه می توانند به سود مطلوب و موردنظر دست پیدا کنند.

برخی ازفروشگاه های اینترنتی نیز به منظور حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش روفرشی آمل، امکان خرید آنلاین و بدون واسطه این نوع روفرشی را فراهم نموده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید