روفرشی, روفرشی کشدار, روفرشی کشدار گرد اهواز

مراکز عرضه روفرشی کشدار گرد اهواز

فرش ۹ متری شاهرخ جز مهم ترین لوازم منزل است که از زمان گذشته مورد استفاده واقع می شد، اما با گذشت زمان نمونه های جدید این محصول با نام روفرشی کشدار تولید شد و جایگزین نمونه های قدیمی شده است . مراکز عرضه روفرشی کشدار اهواز، با در اختیار گذاشتن نمایندگی های مختلف در سراسر کشور، تنوع گسترده ای از محصول با ابعاد و رنگ بندی های گوناگون ارائه داده و آن را با قیمتی عالی و استثنائی به فروش می رساند.

مراکز عرضه روفرشی کشدار گرد اهواز

ضخامت بالا روفرشی کشدار اهواز

ضخامت بالا روفرشی کشدار اهواز به فرش ۹ متری سه بعدی که در قسمت پایینی آن کش تعبیه شده، روفرشی کشدار گفته می شود که استفاده از آن به دلیل سر نخوردن روی فرش اصلی بسیار راحت بوده و از مزایای زیادی هم برخوردار می باشد. نکته بسیار مهمی که آن را محبوب گردانده، ضخامت بالای روفرشی است.

در واقع ضخیم بودن این محصول باعث محافظت بهتر از فرش شده و به دلیل وزن بیشتر به خوبی روی فرش نشسته و اصلا سر نمی خورد. ضخامت بالای این روفرشی ها باعث می شود از فرش به خوبی در برابر گرد و غبار، نور خورشید، کثیفی و آلودگی محافظت کند تا به دلیل رفت و آمد زیاد دچار کثیفی یا خرابی نشود.

همچنین این ضخامت بالا کمک می کند فرش علاوه بر حفظ زیبایی و کیفیت، تمیز بماند. ضخیم بودن این محصول از اصلی ترین مشخصه با کیفیت بودن آن است که معمولا از نخ ابریشم، کوبلن و… تولید شده است. تار و پودر روفرشی ها متراکم و کاملا یکدست می باشد که در حین راه رفتن یا جا رو کشیدن، از روی فرش سر نمی خورد.

۲روش شستن روفرشی کشدار اهواز

2روش شستن روفرشی کشدار اهواز شستشوی رو فرشی ها امری مهم و ضروری برای نظافت و تمیز ماندن آن ها است که حتی بر کیفیت آن ها هم تاثیر گذار خواهد بود. همانطور که گفتیم، روفرشی های کشدار جز محصولات جدید بوده که در چند سال اخیر به دلیل مزایای فراوان نسبت به نمونه های قدیمی، بیشتر رونق یافته است. روفرشی کشدار گرد یکی از نمونه های بسیار پر فروش آن است.

ما در اینجا می خواهیم شما را با دو روش شستشوی روفرشی ها آشنا کنیم. روش اول در خشک شویی یا قالی شویی است که با تجهیزات کافی شسته می شود، روش دوم در خانه به صورت دستی می باشد.

در این روش ابتدا رو فرشی را با آب بخیسانید و کمی پودر دستی یا شامپو فرش روی آن ریخته و به خوبی با یک اسفنج یا پارچه نرم، بمالید تا کف به خورد رو فرشی رود. اگر رو فرشی کثیف بود، اجازه دهید چند ساعتی در این حالت بماند تا کف به خوبی به آن نفوذ کرده و لکه و آلودگی را از بین ببرد. اما اگر خیلی کثیف نبود می توانید بشویید و نیازی به خیساندن نیست. بعد آبکشی کنید و در یک مکان آن را پهن کرده تا خشک شود.

تولید کننده روفرشی کشدار اهواز

تولید کننده روفرشی کشدار اهواز تولید روفرشی اهواز در کشور توسط تولید کنندگان برتر این محصول انجام شده که با استفاده از بهترین الیاف این محصول را با دستگاه های پیشرفته در ابعاد و سایز بندی های مختلف و طرح های گوناگون تولید نموده و آن را به بدون هیچ واسطه ای روانه بازار می گرداند.

این تولیدکنندگان همواره جهت رفاه حال مشتریان خود تلاش کرده و محصولات خود را با عرضه مستقیم و آسان توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش برساند. به منظور عرضه مستقیم آسان این وب سایت را ایجاد کرده تا مشتریان گرامی بتوانند طی مدت کوتاه محصولات مورد نظر را طبق بودجه خود خریداری کنند.

لازم به ذکر است بدانید این تولید کننده ها، محصولات تولیدی خود را با بالاترین درجه کیفی جهت رضایت بالای مشتریان عرضه می کند که توجه به برند محصول و نحوه نگهداری درست آن کمک می کند روفرشی خریداری شده طول عمر بیشتری داشته باشد و تا سالیان طولانی بدون هیچ مشکلی، قابل استفاده باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید