روفرشی, روفرشی کشدار

مراکز تولید روفرشی کشدار باکیفیت اهواز

فرش ۹ متری شاهرخ پارچه زخیمی است که ضخامت ان در حد فرش می باشد و در انواع و طرح و رنگ مختلف می باشد روفرشی کشدار اهواز که کارخانه آن در اهواز است دارای کیفیت و طرح های مختلف می باشد از روفرشی برای آفتاب نخوردن فرش و همچنین کثیف نشدن فرش های گران قیمت استفاده می کنند .

گاهی وقت ها نیز از آن در زمینه دوکور استفاده می کنند ممکن است فردی توان خرید فرش را در زمانی مثل عید نداشته باشد یک روفرشی می تواند دکور خانه را عوض کند.

مراکز تولید روفرشی کشدار باکیفیت اهواز

انواع روفرشی کشدار اهواز کدام اند؟

انواع روفرشی کشدار اهواز کدام اند؟ عرضه فرش ۹ متری سه بعدی اهواز از طریق نمایندگی های آن انجام می شود و این نمایندگی ها عرضه رو فرشی های ترک را نیز به عهده دارند استفاده کردن در این شهر از روفرشی زیاد می باشد چون زیر اندازی سبک و مقرون به صرفه می باشد .

روفرشی های کشدار در دو جنس مخمل و ابریشم تولید می شوند از خصوصیات این رو فرشی می توان ضد لک بودن آن را نام برد چون هیچ لکی جذب آن نمی شود .روفرشی های کشدار دارای انواع مختلف از لحاظ رنگ و طرح می باشند این روفرشی ها در دو جنس :

۱-ابریشم که بسیار زیبا و دارای بافت ظریف می باشد و به عنوان دکور منزل می توان از این روفرشی ها استفاده کرد که دارای رنگ ها و طرح های مختلف و باکیفیت می باشند این روفرشی ها دارای جذابیت خاصی می باشند و دارای طرفداران زیاد می باشد رو فرش کشدار ابریشم فاقد رنگ دهی می باشند و با پا خوردن زیاد زود کهنه نمی شوند این رو فرشی ها بسیار سبک می باشند .

۲- رو فرشی کشدار مخمل این روفرشی از الیاف بسیار نرم و متراکم تولید شده و دارای انواع طرح و رنگ می باشد استفاده کردن از این روفرشی بر روی فرش زیبای خاصی به دکور منزل می دهد و بر روی فرش جمع نمی شود روفرشی کشدار مخمل دارای براقیت خاصی می باشد و این براقیت مشتریان زیادی را به خودش جلب می کند.

مزایا استفاده روفرشی کشدار اهواز

مزایا استفاده روفرشی کشدار اهواز رو فرشی های کشدار را معمولا برروی فرش های دیگر پهن می کنند که اگر نور خورشید به صورت مستقیم بر روی فرش می تابد با پهن کردن روفرشی از رنگ رفتگی فرش جلوگیری شود از ویژگی های استفاده از روفرشی کشدار می توان به :

۱- این رو فرشی ها در طرح و رنگ های زیبا و جذاب تولید می شوند و برای خانم هایی که به زیبایی اهمیت می دهند مناسب می باشد.

۲- علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند دارای استحکام و کیفیت خاصی می باشند.

۳- روفرشی کشدار باکیفیت سبک بوده و قابل حمل و نقل سریع توسط تمامی افراد می باشد .

۴- این رو فرشی ها رنگ پس نمی دهند تا از زیبایی آن کاسته شود.

۵- تولید روفرشی کشدار در سایز های ۳، ۶ ،۹ و ۱۲ متری می باشد این روفرشی ها با توجه با سایز فرش ها تولید می شوند.

۶- افرادی که زیاد به عوض کردن دکور خانه اهمیت می دهند می توانند از این محصول مقرون به صرفه در تمام فصول سال استفاده کنند.

۷- افرادی که زیاد اهل مسافرت هستند برای زیرانداز در مسافرت یک نمونه عالی به حساب می آید هم جای کم را اشغال می کند و هم سبک می باشد.

استفاده کردن از روفرشی هم به عنوان محافظ و هم به عنوان زیرانداز یک ایده خوب و مناسب می باشد و خرید آن برای تمامی افراد جامعه امکان پذیر می باشد .

قیمت فروش روفرشی کشدار اهواز

قیمت فروش روفرشی کشدار اهواز فروش روفرشی کشدار به صورت عمده در شهر اهواز از طریق نمایندگی های این کالا صورت می گیرد آن ها این محصول را باکیفیت عالی و با قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار بازاریان قرار می دهند.

شما برا خرید این محصول هم می توانید از بازار و هم از نمایندگی های شهر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صورت اینترنتی آن را خریداری کنید.

قیمت روفرشی کشدار اهواز بستگی به جنس و سایز آن دارد قیمت جنس مخمل با ابریشم فرق می کند همچنین قیمت روفرشی ۱۲ متری با ۶ متری نیز فرق می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید