روفرشی

فروش ویژه روفرشی طرح ابریشم ۱۲ متری

فروش ویژه روفرشی حریران یزد از این مجموعه با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام می گیرد. در بازار فروش روفروشی مراکز مختلفی همانند این مجموعه وجود دارد که محصولات خود را با قیمت ویژه و بدون واسطه خدمت مشتریان ارائه می دهند. در این مجموعه می توان متنوع ترین روفروشی را با کیفیت بالا خریداری کنید، این محصول به صورت ساده و طرح دار در اندازه های مختلف به فروش می رسد.

فروش ویژه روفرشی طرح ابریشم 12 متری

شیک ترین مدل های روفرشی طرح ابریشم

شیک ترین مدل های روفرشی طرح ابریشمروفرشی ضخیم پاچه ای ضخیم است و آن را روی قالی می اندازند تا قالی در مقابل تابش مستقیم نور، پاخوردگی زیاد و ایجاد لک و آلودگی حفظش شود. روفرشی طرح های متنوع و پیچیده ای دارد و با ماشین های بافندگی راپیری تولید شده است. جدید ترین مدل روفرشی طرح ابریشم به صورت کشدار و کلاسیک است.

مدل کلاسیک در طرح های خشتی، افشانه و ترنج تولید می شود که نسبت به بقیه ضخامت کمتری دارد و به عنوان سفر نیز استفاده می شود. همچنین مدل روفروشی طرح ابریشم مدرن برای چیدمان مدرن استفاده می شود و ظاهری بسیار زیبا و ظاهری لطیف دارد.

روفرشی مدل ابریشم کشدار، دور تا دورش با کش کار شده است و به خود را کنار قالی حفظ می کند. این محصول از ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردار است و در سایز های مختلف سه متری، شش متری، نه متری و دوازه متری می باشد.

مدل های روفروشی سه بعد ابریشمی جدید ترین و مدرن ترین مدل روفروشی است و بسیار زیبا و لوکس است و همچنین ابعاد استاندارد و مناسبی دارد. و بیشتر برای خانه های لوکس و مدرن استفاده می شود. و به دلیل اینکه تنوع خوبی دارند و سه بعدی نیز می باشند برای بچه ها نیز بسیار جذاب هستند و گزینه ی خیلی خوبی برای استفاده در اتاق خواب کودکان و نوجوانان می باشد .

عرضه بدون واسطه روفرشی طرح ابریشم شیک

عرضه بدون واسطه روفرشی طرح ابریشم شیک عرضه روفرشی ابریشم شیک به دو صورت با واسطه و بدون واسطه در سراسر کشور انجام می گیرد. این محصول به فور در سطح بازار به فروش می رسد و همواره عرضه و تقاضای بالایی دارد. روفرشی طرح ابریشم در این مجموعه در دسترس مشتریان عمده قرار می گیرد. لذا با مراجعه به همین سایت ها و بدون اینکه نیازی به مراجعات حضوری باشد؛ امکان فروش مستقیم از سوی آن ها و امکان چنین خریدی از روفرشی برای خریداران مهیا خواهد شد.

توجه داشته باشید این سوال اغلب خریدارانی است که قصد خرید روفرشی ترک به صورت عمده را دارند، اما نمی توانند به هر مرکز خریدی هم بابت سفارشاتشان اعتماد کنند. ما برای این گروه از خریداران عمده، پیشنهادات خوبی را داریم که می تواند کاملاٌ به نفع آن ها باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید