روفرشی

فروشنده معتبر روفرشی عمده

روفرشی حریران یزد توسط شرکت ها تولید کننده انواع روفرشی در ایران انجام می پذیرد. این شرکت ها بوسیله تکنولوژی های جدید و استفاده از نخ مرغوب در تولید روفرشی ها توانسته اند درصد فروش خود را در بازار ایران افزایش دهند. فروشنده معتبر روفرشی عمده اکثرا در شهرهای مرکزی و مراکزی که تولید فرش در آنها رونق زیادی دارد از جمله شهرهای یزد و کرمان و… مستقر هستند. جنس استفاده شده نخ و استفاده از طرح ها جدید و به روز در تولید روفرشی در این تولید کنندگان توانسته است با نوع وارداتی که اغلب از کشور ترکیه وارد می شود برابری نموده و مشتریان زیادی را جذب نماید.

فروشنده معتبر روفرشی عمده

افزایش عمر فرش ها با روفرشی

افزایش عمر فرش ها با روفرشی به علت زندگی در آپارتمان ها و نداشتن محل مناسبی مانند حیاط ، شستن روفرشی ضخیم اغلب با دشواری و قیمت گران شستشو همراه است. همچنین به علت گران بودن قیمت فرش ها برای خانواده ها  تعویض زود به زود برای آن ها امکانپذیر نیست. لذا خانواده ها سعی می کنند از یک پارچه ضخیم به عنوان روفرشی استفاده کنند . روفرشی نقش محافظ برای فرش ها داشته و از لکه دار شدن ، پا خوردن زیاد و پارگی جلوگیری کرده و در نتیجه عمر فرش افزایش پیدا می کند. امروزه به علت تولید انواع روفرشی از مواد مرغوب توسط شرکت های تولید کننده انواع رو فرشی، در مدل های کلاسیک ، مدرن ، مدرن ابریشم و ترک کشدار تنوع زیادی برای مشتریان ایجاد شده است. استفاده از نخ پشم ، پنبه و کتان و مخمل در تولید روفرشی های با ضخامت ،می تواند نقش مهمی در محافظت از فرش ها داشته باشد. عمر فرش هایی که روی آن ها از روفرشی استفاده شده به مراتب بیشتر است . امروزه طرح های روفرشی فانتزی و روفرشی طرح جدید نسبت به سایر روفرشی ها از کیفیت بالا و تنوع رنگ و طرح بیشتری برخوردار است .

بررسی تولیدکنندگان انواع روفرشی عمده

بررسی تولیدکنندگان انواع روفرشی عمده تولید کنندگان انواع روفرشی عمده در شهرهای یزد و شهرهایی که بافندگان و تولید کنندگان فرش در آنجا فعالیت می کنند به تولید انبوه روفرشی مشغول می باشند . روفرشی های تولید شده توسط این تولید کنندگان نه تنها در منازل بلکه به عنوان زیر انداز جهت تفریح نیز در خانواده های ایرانی استفاده می شود .لذا این امر می تواند بازار فروش انواع روفرشی را رونق بیشتری دهد. افزایش قیمت فرش نیز در تولید روفرشی تاثیر مستقیم دارد. خریداران جهت خرید عمده انواع روفرشی های مرغوب با طرح های زیبای ایرانی از جمله طرح های خشتی ( سنتی ) افشانه ، ترنج و طرح های مدرن می توانند به صورت حضوری به مراکز تولید و یا به صورت غیر حضوری به وب سایت های فروش آن ها مراجعه و نسبت به خرید اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید