روفرشی, روفرشی دور کشدار, روفرشی دور کشدار طرح فرش

صادر کنندگان روفرشی دور کشدار طرح فرش

با گران شدن روز افزون فرش، همه به دنبال راهی هستند که بتوانند از فرش خود مراقبت کنند و آن را از آلودگی ها حفظ نمایند. به خصوص خانواده هایی که دارای کودک نوپا هستند، بیش‌تر در این زمینه حساس هستند. از چند دهه پیش تا به الان از روفرشی ابریشم یزد برای این منظور استفاده می شده است.

اما متاسفانه کیفیت نامطلوب روفرشی های قدیمی در کنار طرح های نه چندان جالب، باعث شد که نوآوران در این زمینه را به فکر وا دارد. روفرشی دور کشدار طرح فرش یکی از ابداعات جالب آنان است که در چند سال اخیر ترند بازار شده است. خوش بختانه کشورمان هم توانسته در این زمینه موفق عمل نماید و صادرات این محصول را به کشورهای همسایه داشته باشد.

صادر کنندگان روفرشی دور کشدار طرح فرش

مزایا شگفت انگیز روفرشی دور کشدار طرح فرش

مزایا شگفت انگیز روفرشی دور کشدار طرح فرش اگر نگاهی به عیوب روفرشی ۹ متری زری دار قدیمی بیندازیم، متوجه مزایای شگفت انگیز روفرشی دور کشدار طرح فرش خواهیم شد:

  • روفرشی های قدیمی دارای بافتی زبر و نامناسب بودند که راه رفتن روی آنها سبب خشکی کف پا می شد. اما در روفرشی های طرح جدید این مشکل کاملا برطرف شد. روفرشی های جدید تهیه شده از پارچه نرم و لطیف می باشند که حس خوشایندی را ایجاد می کنند.
  • روفرشی های قدیمی به ثانیه نکشیده با هر قدمی که برداشته می شد سریعا زیر پا جمع می شد و ظاهر نامطلوبی را ایجاد می کرد. این مشکل در روفرشی های نسل جدید برطرف شد. هر چهار طرف روفرشی مجهز به کش شده اند که با گیر دادن آن در پشت فرش، ایستایی کامل از روفرشی را شاهد خواهیم بود.
  • روفرشی های نسل قدیم دارای طرح های نه چندان جالب بود که به ظاهر خانه نمای زشتی می داد. اما در روفرشی های جدید، بر روی طرح آن بسیار خلاقانه وقت گذاشته شده و با طرح فرش تولید می شوند. هر کس از دور به این روفرشی ها نگاه کند، نمی تواند تفاوتش را با خود فرش متوجه شود.
  • روفرشی نانو طرح فرش به دلیل سبکی، در صورت کثیف شدن قادر هستید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید و خیال تان از بابت خراب نشدن آن راحت باشد.

مدل های جدید روفرشی دور کشدار طرح فرش

مدل های جدید روفرشی دور کشدار طرح فرش اگر به دنبال یک روفرشی با کیفیت و قیمت مناسب هستید و در عین حال بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما روفرشی دور کشدار طرح فرش است. این روفرشی ها با مدل های متنوع مدرن، کلاسیک در رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. که توانسته هر خانواده با هر سلیقه ای را به خود جذب نماید.

بنابراین شما می توانید براساس دکور منزل تان، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و ظاهری زیبا به آن دهید. این روفرشی ها چنان طبیعی به نظر می رسند که خیلی ها در زمان دعوت مهمان هم، آن را از روی فرش های خود جمع نمی کنند تا نمای جذاب آن در دید باشد. مطمئن باشید هیچ گاه از خرید خود پشیمان نخواهید شد و لذت کافی را از آن خواهید برد.

قیمت خرید روفرشی دور کشدار طرح فرش

قیمت خرید روفرشی دور کشدار طرح فرش با مد شدن خرید روفرشی دور کشدار، باعث شده شعبات مختلفی از کارخانجات تولید روفرشی در سطح کشور تاسیس شوند که هر کدام شان تلاش می کنند طرح های متنوع تری را برای عرضه به بازار تولید کنند. بنابراین وجود تنوع طرح و برندهای مختلف، کمی سردرگمی در خرید را برای خانواده ها ایجاد کرده است.

دقت در انتخاب بهترین کیفیت روفرشی، از جمله فاکتورهای مهم در خرید است که باید به آن توجه داشت. شاید هر برندی نتواند بهترین کیفیت را در اختیار مشتری قرار دهد، پس مکان مطمئن برای خرید می تواند شما را از این نگرانی راحت کند. عمده فروشان روفرشی طرح کشدار گزینه مناسب برای تهیه انواع روفرشی هستند که می توانید با اطمینان، از آنها خریدی رضایت بخش انجام دهید.

همچنین جهت آسایش رفاه حال مشتریان سایت فروش هم آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد. اگر سری به تاریخچه کاری آنها در قسمت معرفی بروید، خواهید دید که صادرات روفرشی دور کشدار هم از جمله فعالیت های کاری آنها می باشد که خیال تان را از کیفیت راحت می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید