روفرشی دور کش دار

صادر کننده روفرشی دور کشدار طرح فرش

استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه دور کشدار، همچنین طراحی های منحصر به فرد این محصول، نه تنها کیفیت روفرشی طرح فرش را بالا برده بلکه زیبایی و جلوه خاصی به این نمونه روفرشی داده است. همین امرسبب شده است این محصول در بازارهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی پیدا کند.صادر کننده روفرشی دور کشدار طرح فرش، با ارائه بهترین روفرشی در جدیدترین طرح ها و مدل ها به بازارهای خارجی توانسته است، سهم عمده ای در کسب درآمد ارزی برای کشورمان داشته باشد. صادرات روفرشی دور کشدار رونق اقتصادی را نیز برای تولیدکنندگان این محصول به ارمغان آورده است. صادر کننده روفرشی دور کشدار طرح فرش

مزایا استفاده روفرشی دور کشدار طرح فرش

مزایا استفاده روفرشی دور کشدار طرح فرش محافظت از فرش ۹ متری سرای ایرانی در مقابل نور آفتاب همچنین جلوگیری از کثیف شدن فرش بخصوص فرش های رنگ روشن، ضرورت استفاده از یک کاور یا روفرشی مناسب را توجیه می کند.

روفرشی های قدیمی به خوبی روی فرش فیکس نمی شوند.‌ همین امر سبب سرخوردن و‌ جمع شدن روفرشی شده و به قولی برخی عطایش را به لقایش می بخشیدند.

روفرشی دورکشدار یکی از معایب مهم روفرشی های ساده قدیمی را برطرف نمود.

دور تا دور لبه روفرشی کاملا کش دوزی شده و روی فرش ثابت می ماند. در دو‌ طرف روفرشی نیز کش هایی قرار داده شده که از سرخوردن آن روی فرش جلوگیری می کند.

این نمونه روفرشی ها به دلیل تراکم و انسجام بالا پس از شستشو دچار وارفتگی و شلی نمی شوند.

برخی از نمونه های روفرشی بر اساس فناوری نانو تولید شده و لکه پذیر نیستند. روفرشی دور کشدار نانو بخش مهمی از بازار روفرشی را به خود اختصاص داده و بازار پررونقی دارد.

نرمی و لطافت خاص روفرشی دور کشدار به سبب استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه این محصول می باشد.

نقش و نگار و طراحی این روفرشی کاملا شبیه فرش بوده و زیبایی خاصی در فضای خانه ایجاد می کند.

تنوع طرح و مدل همچنین رنگبندی های متفاوت این نمونه روفرشی، انتخاب را برای سلیقه های مختلف آسان خواهد کرد. روفرشی طرح فرش دور کشدار در ابعاد شش، نه و دوازده متری تولید و به بازار فروش عرضه می شود.

ضخامت بالا روفرشی دور کشدار طرح فرش

ضخامت بالا روفرشی دور کشدار طرح فرش روفرشی دورکشدار را بسته به نوع نخی که برای تهیه این محصول بکار گرفته می شود، با ضخامت های متفاوت در بازار فروش می توان پیدا کرد.

برخی از نمونه های روفرشی مانند نوع ابریشمی آن بسیار نازک و ظریف و بعضی دیگر مانند نوع مخملی روفرشی تقریبا ضخیم و سنگین هستند. هر چه روفرشی ضخامت بیشتری داشته باشد، بهتر روی فرش فیکس شده و ثابت می ماند.

آنچه در مورد روفرش دور کشدار مهم است، تراکم بالای این محصول است که سبب شده استحکام و ماندگاری این روفرشی بالا رود.

عرضه مستقیم روفرشی دور کشدار طرح فرش

عرضه مستقیم روفرشی دور کشدار طرح فرش چندین برند معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع روفرشی دور کشدار طرح فرش فعالیت می کنند.

تولیدکنندگان این محصول برای در دست گرفتن بازار فروش روفرشی و جلوگیری از واردات نمونه های خارجی، بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را بکار گرفته اند تا محصول نهایی آن ها قابل رقابت با روفرشی های خارجی باشد.

از سویی خریداران عمده روفرشی به دنبال بازارهایی هستند که بهترین و باکیفیت ترین محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. و از سوی دیگر تولیدکنندگان این محصول با عرضه مستقیم روفرشی و کاهش برخی هزینه های جانبی درصدد هستند، قیمت نهایی این محصول را به حداقل رسانند.

عرضه روفرشی دور کشدار توسط نمایندگی های فروش این محصول سبب تسهیل در امر خرید و فروش روفرشی و کوتاه کردن دست واسطه ها از بازار روفرشی طرح فرش است.

همین امر از افزایش و نوسان قیمت این نمونه روفرشی در بازار فروش جلوگیری خواهد کرد.

خرید روفرشی کشدار از طریق برخی فروشگاه های اینترنتی نیز میسر گشته است.

با مراجعه به سایت این فروشگاه ها و مشاهده مدل های مختلف این محصول همچنین استعلام قیمت روفرشی، می توان محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش خرید خود را ثبت کرد. روفرشی خریداری شده در اسرع وقت و در محل تعیین شده به دست شما خواهد رسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید