روفرشی, روفرشی کشدار

شرکت عرضه روفرشی کشدار بندرعباس

فرش ۹ متری شاهکار مشهد زیر انداز های هستند که با استفاده از آن ها عمر فرش ها بیشتر می شود و از کثیف شدن آن ها جلوگیری می کند.روفرشی کشدار بندرعباس موجود در بازار از طریق کارخانجات این شهر تولید می شود و در سطح کشور توزیع می گردد این روفرشی ها از طریق سایت های اینترنتی معرفی می شوند و می توان آن ها را به قیمت کم خریداری کرد.شرکت های تولید کننده این روفرشی ها، توزیع کردن این محصولات را انجام می دهند و آن را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

شرکت عرضه روفرشی کشدار بندرعباس

مشخصات بارز روفرشی کشدار بندرعباس

مشخصات بارز روفرشی کشدار بندرعباسفرش ابریشم ماشینی دارای کش در چهار طرف خود هستند و به دور فرش انداخته می شوند تا تکان نخورد و چروک نگردد این روفرشی ها از نخ های درجه یک بافته می شوند و در نوع مخملی وجود دارند.عرضه روفرشی کشدار در شرکت های تولیدی به قیمت ناچیزی می باشد و می توان آن را درب تولیدی ها خرید کرد.

این روفرشی ها در سایز های مختل، و۱۲ متری وجود دارد و هر کسی می تواند بر حسب اندازه فرش خود روفرشی خود را تامین کند.با کمک این روفرشی ها ظاهر فرش ها عوض می شود و دکور خانه را می توان با هزینه کم و به راحتی عوض کرد.این روفرشی ها در رنگ های متنوع و متناسب با دکور خانه ها بافته می شوند و بسیار پر تقاضا و پر استفاده هستند.

روفرشی های کشدار نوع جدید روفرشی هستند که براساس آخرین تکنولوژی های جدید بافت می شوند و در اختیار عموم قرار می گیرند.جنس این روفرشی ها محکم بوده و از مقاومت بالایی بر خوردارند .می توان این روفرشی ها را با دست و حتی ماشین لباسشویی شستشو داد و چون از جنس نخ های ابریشم مانند و مخملی هستند چروک نمی گردد و نیازی به اتو کشیدن ندارد. و از روفرشی های کوچک این مدل ها می توان برای مسافرت و پیک نیک استفاده کرد و بخاطر وزن سبکشان راحت تر جابه جا می شوند.

مزیت استفاده روفرشی کشدار نانو بندرعباس

مزیت استفاده روفرشی کشدار نانو بندرعباس روفرشی کشدار نانو در شهر بندرعباس تولید می گردد و مزیت اصلی استفاده از آن عوض کردن راحت دکوراسیون خانه می باشد و همجنین تمیز نگه داشتن فرش ها می باشد .این روفرشی ها سبک هستند و نخ های به کار رفته در آن توانایی جذب رطوبت دارند و اگر روی آن آب ریخته شود فرش ها خیس نمی شوند.

این روفرشی ها سبک می باشند و سهولت شستشو آن ها یکی از مزیت های اصلی این روفرشی های کشدار نانو هستند.در بافت روفرشی های نانو از الیاف های نانو استفاده می کنند که بسیار محکم تر هستند و دوام بیشتری دارند.این روفرشی ها دارای مزیت های زیادی هستن از جمله اینکه در طرح فرش بافته می شوند و می توان به راحتی ظاهر فرش را حفظ کرد و دارای طرح های زیبایی هستند همچنین بدون ایجاد حساسیت هستند و برای کسانی که آلرژی دارند مناسب است.

این روفرشی ها محکم هستند و از طول عمر بالایی بر خوردارند و سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند.از طریق سایت های اینترنتی می توان آن ها را مورد مطالعه قرار داد و کالای مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمود.

قیمت روفرشی کشدار بندرعباس ۹متری

قیمت روفرشی کشدار بندرعباس 9متری

قیمت روفرشی کشدار نانو ۹ متری را باید از سایت های اینترنتی دریافت کرد و قیمت آن ها روز به روز تغییر می کند و می توان با کمک این سایت ها آن ها را به قیمت تولیدی دریافت کرد و آن را درب منزل تحویل گرفت.در خرید مستقیم این محصول تولید کننده به صورت مستقیم با مصرف کننده ارتباط بر قرار کرده و واسطه ها از بین می روند و قیمت ها کاهش می یابد و می توان آن را به صورت عمده نیز خریداری کرد. قیمت این روفرشی ها نسبت به نوع ساده آن بیشتر بوده و در بافت آن ها از روش های مدرن استفاده می گردد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید