روفرشی

برترین صادرکننده روفرشی طرح جدید

روفرشی زربافت یزد طرح جدید توسط برترین صادر کننده به کشورهای دیگر صادر می شود. این روفرشی ها طرح های بسیار متنوعی دارند. رنگ های به کار رفته در آن بسیار طبیعی بوده و نقش و نگارهای آن نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جنس این محصولات بر اساس نوع نخ به کار رفته در آن متفاوت است. طرح های جدید از نخ های ابریشمی بافته می شوند و قیمت بالایی دارند. زیباترین نوع این روفرشی ها را می توانید در سایت ما مشاهده و خریداری کنید.

برترین صادرکننده روفرشی طرح جدید

پنج نکته مهم در مورد انواع روفرشی

پنج نکته مهم در مورد انواع روفرشی

روفرشی سه در چهار انواع مختلفی دارند. در واقع آنها نوعی فرش محسوب می شوند که به منظور پوشاندن عیوب فرش ها و یا حفاظت آنها در برابر ساییدگی استفاده می شوند. روفرشی ها را می توان به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی کرد. محصول مدرن و کلاسیک از نظر طرح، نقش و نوع نخ به کار رفته در آن باهم متفاوت هستند. انواع کلاسیک دارای طرح های خشتی، افشان و ترنج هستند و چون ضخامت آن کمتر است، برای گردش و مسافرت گزینه بسیار مناسبی هستند.

انواع مدرن آن برای دکوراسیون خانه های مدرن امروزی مناسبند. معمولا ای روفرشی ها دو طرفه هستند و به راحتی می توان در صورت کثیفی آن را پشت و رو کرد. در بازار می توانید انواع مختلفی از روفرشی های ترک و ایرانی را مشاهده کنید. نکته مهم در انتخاب این است که بدانید چه نوع روفرشی را مدنظر دارید تا برای خرید انتخابش کنید. روفرشی های ترک طرح های بسیار متنوعی دارند اما قیمت آنها بالاتر است.

روفرشی های مخمل و مخمل ابریشم محبوبیت زیادی دارند. نکته مهم در مورد انواع این روفرشی ها که باید بدان اشاره شود این است که طرح های آن گاهی مشابه به یکدیگر بوده و در زمان انتخاب ممکنست شما را دچار اشتباه کند. از این رو بهتر است در زمان خرید عکسی از فرش تان به همراه داشته باشید تا بتوانید بهترین طرح را انتخاب کنید.

فروشندگان ویژه روفرشی طرح جدید

فروشندگان ویژه روفرشی طرح جدید

روفرشی فانتزی رنگارنگ و روفرشی سه بعدی از جمله طرح های جدیدی هستند که به صورت ویژه از طریق سایت ما به مشتریان عرضه می شوند. روفرشی های ایرانی و ترک عرضه شده در سایت، از نظر طرح، رنگ و جنس کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت در سایز آنها سبب گردیده خریداران بتوانند با هر سلیقه و بودجه ای نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

در فروش ویژه شما می توانید زیباترین طرح ها را انتخاب کنید. از قسمت جستجو می توانید مدل های مختلف را بیابید. آنها را باهم مقایسه کنید و با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که دارید، یک یا چند نمونه را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید