چمن مصنوعی

بازار خرید چمن مصنوعی فضای سبز در تهران

چمن مصنوعی فضای سبز یکی از جمله مهم ترین و پر استقبال ترین های کارهای تزئیناتی است که افراد بسیاری این تولیدات با کیفیت را از بازار تهران خریداری می نمایند.

این چمن های مصنوعی، در انواع مختلف، سایز های متفاوت، برای فضاهای مورد نظر خریداران تهیه و تولید گردیده است.

هریک از انواع چمن مصنوعی که در بازار تهران موجود می باشد دارای قیمت های متغیری می باشند.

تولیدکنندگان بر روی انواع تولیدات خود اسامی منحصر بفرد و مخصوصی قرار داده و خریداران با آگاهی از اسامی و نحوه ی طراحی این تولیدات انتخاب راحت تری به هنگام خرید خواهند داشت.

بازار خرید چمن مصنوعی فضای سبز در تهران

استاندارد لازم چمن های مصنوعی فضای سبز در تهران

استاندارد لازم چمن های مصنوعی فضای سبز در تهرانبهترین چمن مصنوعی موجود در بازار که هر فردی به دنبال آن می باشد دارای استانداردهای از قبل تعیین شده ای است، که تولیدکنندگان به هنگام تولید آن می بایست رعایت نمایند. در اینجا به چند نمونه از این استانداردها اشاره می کنیم.

  • ابعاد چمن های مصنوعی : ابعاد چمن طبق فضای مورد نظر خریداران به تعداد کافی طراحی و تولید شده و هریک اندازه های متفاوتی دارد. استانداردهای لازم برای ابعاد چمن مصنوعی متغیر می باشد، چرا که همانطور که گفته شد با توجه به کاربری های متفاوت این محصولات برای فضاهای مختلف ابعاد آن نیز دستخوش تغییراتی می شود.
  • میزان ضخامت چمن که همانند ابعاد دارای ضخامت های متفاوتی است. اما چیزی که بیش از هر چیزی در این مورد اهمیت داشته، مسئله میزان نرمی و انعطاف پذیری چمن است که در هر مورد استفاده ای که از آن می گردد، طبق استاندارد تعریف شده برای تولید آن، می بایست مانع وارد شدن هر گونه آسیبی به افراد گردد.
  • افزودن برخی قابلیت ها به چمن های مصنوعی تولید شده که باعث استقبال بیشتری از طرف مخاطبین و خریداران آن گردیده است. نمونه ای از این قابلیت ها استفاده از مواد مخصوصی در تولید چمن ها بوده که باعث ضد حریق بودن این محصولات گشته است.
  • برخی چمن های مصنوعی که خاصیت آنتی یو وی داشته و در برابر نور خورشید از خود مقاومت بالایی نشان می دهند. این قابلیت باعث افزایش طول عمر محصول شده و در مواردی همچون استفاده در فضای مدارس که افراد به دنبال زیبایی و امنیت می باشند، دچار تغییر در شکل و کیفیت الیاف نمی گردد.

مشخصات بهترین چمن های مصنوعی فضای سبز

عرضه چمن مصنوعی در انواع مختلف، به دلیل استقبال خریداران، رونق چشمگیری یافته و همه روزه افراد بسیاری از هریک از این محصولات با توجه به نیاز خود سفارش می دهند.

چمن های مصنوعی در انواع بسیار متنوعی طراحی و تولید گردیده اند. و تولیدکنندگان برای راحتی و رضایت مشتریان خود در تلاش بوده تا بهترین و با کیفیت ترین تولیدات را در اختیار افراد قرار دهند. در اینجا به چند نمونه از ویژگی ها و مشخصات بهترین چمن های مصنوعی فضای سبز می پردازیم:

  • ابعاد و سایز چمن یکی از مشخصات و ویژگی هایی است که امر مهمی در انتخاب خریداران این محصول می باشد. ابعاد استاندارد و مناسب با فضای در نظر گرفته شده توسط خریدار یکی از فاکتورهای مهم این محصول می باشد. به همین منظور تولیدکنندگان چمن های مصنوعی فضای سبز را در ابعاد استاندارد و متنوعی تولید می کنند.
  • وزن چمن به نسبت ابعاد و بزرگی باید دارای مقدار قابل قبولی بوده، و بیش از حد سنگین و غیر قابل حمل نباشد.
  • چمن هایی که به راحتی امکان نصب آن ها و یا تغییر و جابجایی در آن ها وجود داشته باشد. جزء یکی از چمن های خوب و با کیفیت محسوب می گردند.
  • الیاف به کار رفته در تولید چمن های مصنوعی به گونه ای باشد که این محصول را در برابر نور خورشید و عوامل طبیعی این چنینی مقاوم نگهداشته. و باعث فرسوده شدن و بلا استفاده شدن آن نشود.
  • ضد حریق بودن چمن ها در موارد ضروری
  • انعطاف پذیری بالای محصول
  • میزان نرمی قابل قبول و استاندارد برای حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب دیدن افراد به هنگام برخورد یا افتادن و…

راهنمای خرید انواع چمن های مصنوعی در بازار

راهنمای خرید انواع چمن های مصنوعی در بازار چمن های مصنوعی تولید شده، برای استفاده در مکان ها و فضاهایی که قابلیت رشد چمن و گیاهان طبیعی را نداشته استفاده شده، و زیبایی قابل توجهی به آن می بخشد.

این تولیدات دارای ویژگی های خاص خود می باشند. همچنین شرایط استفاده و نگهداری از این نوع چمن به مراتب راحت تر و کم هزینه تر از چمن های طبیعی است.

از جمله مواردی که باعث برتری و به صرفه تر بودن این تولیدات نسبت به چمن های طبیعی می شود، می توان به بی نیازی از آبیاری، زدودن علف های هرز، مرتب کردن چمن و عوامل این چنینی اشاره کرد.

هر فرد حین خرید از این محصولات نیاز به اطلاعات کامل راجع به محصول موردنظر داشته تا بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. که در اینجا به چند نمونه از این اطلاعات می پردازیم:

  • نوع کاربری یا موارد استفاده از چمن، یکی از مسائلی است که خریدار قبل از خرید آن را تعیین کرده و سپس اقدام به خرید می نماید. چمن های مصنوعی در انواع متنوعی تولید شده و هرکدام مناسب فضای مخصوص به خود می باشد. بعنوان مثال چمن های مصنوعی مناسب برای زمین فوتبال، چمن های مصنوعی مخصوص مدارس، چمن مصنوعی تزیینی و …
  • ابعاد چمن که همانطور که قبلا از آن صحبت شد، باید متناسب با فضای در نظر گرفته شده برای آن باشد.
  • میزان انعطاف پذیری و راحتی در حمل و نصب آن
  • شکل چمن که اغلب در اشکال و انواع مختلفی طراحی می گردد
  • قابلیت های منحصر بفرد چمن که در هنگام خرید، فروشنده این موارد را عنوان کرده تا اطلاعات کافی را به مشتری خود انتقال داده باشد. از جمله طول عمر زیاد در مقابله با عوامل طبیعی همچون تابش مستقیم نور خورشید، آتش سوزی و…
  • و در نهایت لیست قیمت محصول که جزء یکی از مهم ترین اطلاعات موردنیاز خریداران نسبت به ویژگی ها، کیفیت، و قابلیت های محصول می باشد.

انواع چمن مصنوعی فضای سبز و تزیینی ارزان

انواع چمن مصنوعی از جمله، چمن مصنوعی تزئینی، چمن مصنوعی مخصوص فضای مدارس، چمن های مصنوعی برای فضای سبز، زمین فوتبال، فضای پارک و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار داده شده است.

این چمن ها با تنوع بسیار بالا، و ویژگی های منحصر بفردی که داشته، توجه بسیاری از مخاطبان خود را جلب کرده و به دلیل قیمت های مناسب و ارزان از فروش قابل توجهی برخوردار گردیده است.

خریداران می توانند به هنگام خرید تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با شرایط خرید، نحوه ی نصب، شرایط نگهداری و لیست قیمت محصولات کسب نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد رأی: ۰

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید